Jump to content

Geluidsset 5.1

Recommended Posts

Geplaatst:
realtek telt de subwoofer als 6e "box" als het ware, dus gewoon die 6CH pakken.

Dat heb ik dus gedaan. Maar hoor niet echt verschil met daarvoor. Dus er komt wel geluid uit de boksjes maar je hoort het niet echt.

Geplaatst:

kijk eens na of alles goed is aangesloten, of de kabeltjes geen knikjes maken oid, als dat dan nog niet helpt dan kan het of een defect zijn of het hoort gewoon zo..

Geplaatst:

Dat heb ik dus gedaan. Maar hoor niet echt verschil met daarvoor. Dus er komt wel geluid uit de boksjes maar je hoort het niet echt.

Hoort dat niet gewoon zo? Die achterste speakers horen 'de echo' te laten horen van de voorste drie. De echo is meestal veel zachter als het originele geluid, dus ik zou denken dat het zo hoort. Zelf heb ik ook een 5.1 set, en je hoort daarvan de achterste speakers alleen maar als je erop let, of als je ze uit zet, want dan mis je ze.

Geplaatst:

Hoort dat niet gewoon zo? Die achterste speakers horen 'de echo' te laten horen van de voorste drie. De echo is meestal veel zachter als het originele geluid, dus ik zou denken dat het zo hoort. Zelf heb ik ook een 5.1 set, en je hoort daarvan de achterste speakers alleen maar als je erop let, of als je ze uit zet, want dan mis je ze.

Weet ik dus niet zeker, vandaar dat ik geen conclusies trek, maar als je muziek luistert zou je er toch vanuit gaan dat ze geen effecten na proberen te doen maar alles gewoon vol open staat lijkt mij dan.

Geplaatst:

Weet ik dus niet zeker, vandaar dat ik geen conclusies trek, maar als je muziek luistert zou je er toch vanuit gaan dat ze geen effecten na proberen te doen maar alles gewoon vol open staat lijkt mij dan.

Ach ja, het zal wel gewoon zo zijn. Leg er mezelf bij neer.

Geplaatst:
Laat ik het zo eens zeggen: Met hoeveel kabels heb je hem op je PC aangesloten?

1 hoofdkabel die zit in men versterker. Daaruit gaan alle andere kabeltjes naar men boxen. Maar dit was de enige kabel die erbij zat.

Geplaatst: (bewerkt)

1 hoofdkabel die zit in men versterker. Daaruit gaan alle andere kabeltjes naar men boxen. Maar dit was de enige kabel die erbij zat.

Aha, je moet vanuit je computers 3 jacks laten lopen (die bekende mp3-speler kabeltjes) En je moet ze aansluiten zoals op je screenshot. Wanneer je die niet aansluit werkt het ook niet.

Hoort die versterker bij je set?

Controleer anders even in je handleiding van je speakers of er niet een zakje mist, waar die kabels in zaten.

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Dat dacht ik al. Je hebt hem zeker alleen op die groene uitgang aangesloten? dat is namelijk het standaard. Dat ondersteund geen surround. Zoals Rol0 al zei, moet je hem met 3 kabels aansluiten op je PC, nu ziet hij het als 2 speakers.

Geplaatst:

Bedankt jongens. Het werkt volledig nu. Alleen met men muziek mis ik wel de achterste boksen. Maar in games is het echt spectaculair.

Geplaatst:
Bedankt jongens. Het werkt volledig nu. Alleen met men muziek mis ik wel de achterste boksen. Maar in games is het echt spectaculair.

Graag gedaan, hoor :) . Dat het met muziek nog niet helemaal surround is is omdat het vaak geen 5.1 ondersteund

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...