Doppeyy Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Word al mee geholpen Bewerkt: 8 juni 2009 door Doppeyy Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) new Car1; //Voertuig 1 new RandomVehID[][] = //Alle ID's die je random wilt hebben { 411, //Infernus 522 //NRG-500 //Je kan meer toevoegen, het laatste ID mag GEEN komma erachter hebben, de rest MOET! }; forward RandomCars(); //Een nieuwe callback maken OnGameModeInIt() { SetTimer("RandomCars", 60000, true); //Verwisselt om elke 60000 MS een random voertuig, 1 minuut dus. Car1 = CreateVehicle(VehID, X, Y, Z, ,Color 1, Color 2, Respawn Time); //Alvast een auto maken, dat je niet een hele minuut hoeft te wachten. } public RandomCars() //Jouw nieuwe callback { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) //Check alle players, niks aan veranderen { if(IsPlayerInVehicle(i) == Car1) //Is er iemand in het voertuig? { return 1; //Niks doen dus. We willen de speler niet uit zijn auto gooien :P } else //Andere situatie dus, hier wil dat zeggen dat er niemand in het voertuig zit. { new Random = random(sizeof(RandomVehID)); //Een random ID kiezen DestroyVehicle(Car1); //We moeten de vorige vernietigen Car1 = CreateVehicle(Random, X, Y, Z, Color 1, Color 2, Respawn Time); //En dan //een nieuwe maken. De eerste parameter is verandert: //Daar zal je server een random getal invullen. return 1; //Klaar } } return 1; } Ik heb geen random voor ALLE voertuigen gemaakt, aangezien je server dan kan crashen, doordat er verkeerde voertuigen gespawned kunnen worden. Zoals treinwagons. Of er staat ineens een Hydra, gaat iemand iedereen vermoorden. Of een vrachtwagen trailer, waar je niks aan hebt. Bewerkt: 9 juni 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.