Jump to content

Shuttershades

Shuttershades  

53 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij een Shuttershade?

• Ja
      3
    • Nee
      45
    • Wil er wel een !
      5
  2. 2. Zo Ja Welke Kleur?

• Blauw
      1
    • Roze
      0
    • Wit
      2
    • Groen
      0
    • Rood
      1
    • Zwart
      3
    • Heb er geen een
      45
    • Anders .. Namelijk (Reactie)
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een rode en een groene. Ik had ze eigenlijk gekocht na een domme grap met een vriend. We hadden allebij 5 euro en we gingen wat cools voor onszelf en voor de ander kopen. :7

Ik kocht voor hem een gele en voor mezelf een rode en voor mn andere vriend een groene maar die ben ik vergeten aan hem te geven. :puh:.

Zijn wel k*tdingen om door heen te zien. Ik kan ze niet langer ophouden dan 1 minuut.

Mijn vriend gaf mij trouwens een groot rond kussen in de vorm van een Smiley. :7

Bewerkt: door Djmaddox
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Think

3

• moechy

2

• Sa_bulldog

2

• MrIndependent

1

Geplaatst:

Ik heb er geen en hoef er geen, ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Je kan er niet door heen kijken, en het ziet er niet uit. Koop dan zoals al eerder gezegd is een mooie maar praktische bril ^_^ Ik zie wel elk meisje in m'n klas er mee patsen :7

Geplaatst:

Als je lelijk bent is het de fantastische uitkomst om je gezicht mee te verbergen :7. Ik vind het echt ondingen. Je ziet er echt niks door en je bent bijna niet herkenbaar. Het is echt zo'n ding dat waarschijnlijk bij ''Het Beste Idee van Nederland'' uit de bus gekomen is. Die dingen zijn altijd zo onhandig als mijn broekzak die binnestebuiten hangt. Ik snap ook niet wat alle mensen ineens met dat rotding moeten. Dat ding is toch gewoon lelijk??

Geplaatst:

Ik heb toch liever een Ray Ban Zonnebril dan zo'n achterlijke bril, Heb een meisje op school die het draagt en ik vind het echt belachelijk staan zou er zelf nooit eentje dragen.

Geplaatst:

Als je mensen ziet met zo'n onding weet je precies wat voor soort mensen dat zijn.

* mompelt iets over breezahs

Geplaatst:
Ik heb een rode en een groene. Ik had ze eigenlijk gekocht na een domme grap met een vriend. We hadden allebij 5 euro en we gingen wat cools voor onszelf en voor de ander kopen. :7

Ik kocht voor hem een gele en voor mezelf een rode en voor mn andere vriend een groene maar die ben ik vergeten aan hem te geven. :puh:.

Zijn wel k*tdingen om door heen te zien. Ik kan ze niet langer ophouden dan 1 minuut.

Mijn vriend gaf mij trouwens een groot rond kussen in de vorm van een Smiley. :7

Toch ben ik stiekem benieuwt wat je had gezegd als iedereen het mooi had gevonden. Had je dan gezegd? Yeah i got 2 8) of was je bij je standpunt gebleven, Misschien beetje ver gezocht om dit te vragen, maar vroeg het me af :D

Geplaatst:
Toch ben ik stiekem benieuwt wat je had gezegd als iedereen het mooi had gevonden. Had je dan gezegd? Yeah i got 2 8) of was je bij je standpunt gebleven, Misschien beetje ver gezocht om dit te vragen, maar vroeg het me af :D
Als iedereen ze mooi vond waren ze waarschijnlijk ook niet kut, afgezien van het feit dat hij ook onder het kopje iedereen valt. [/mierenneuker]
Geplaatst:

Ik vind deze dingen maar niets. Heb ze zelf niet maar ik zou ze ook niet kopen of dragen. Doe mij maag geen of een zonnebril. 8)

Geplaatst:

Nee, ik heb niet zo'n bril. En wel vanwege het fijt dat je er voor geen meter doorheen kan kijken. De hele opzet van een bril is om slechtziende mensen weer goed te laten zien. Dat is niet echt het geval bij deze bril. :N

Geplaatst:
Nee, ik heb niet zo'n bril. En wel vanwege het fijt dat je er voor geen meter doorheen kan kijken. De hele opzet van een bril is om slechtziende mensen weer goed te laten zien. Dat is niet echt het geval bij deze bril. :N

Hier word je gewoon slechtziend van xD.

Geplaatst:
.... De hele opzet van een bril is om slechtziende mensen weer goed te laten zien. ... :N

Beter nog: om goedziende mensen slecht te laten zien, die vervolgens een echte bril nodig hebben om weer goed te kunnen zien. :D

Geplaatst:

Ik vind ze echt dom. Een zonnebril moet tegen de zon zijn, geen stomme balkjes. Kun je ook niet eens alles zien.

Nee, en Nee

Geplaatst:

Nee, ik heb niet zo'n klote bril, en hoef er ook geen.

Ik heb al een slecht oog, en wil dat namelijk tot een oog beperken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...