Jump to content

Help mij met Catch a wave in GTA 4


HipHopD0gg

Recommended Posts

Jongens toch, de topicstarter vraagt enkel hulp en jullie spammen omdat hij het in een forum verkeerd heeft gezet. Gelieve in het vervolg enkel te reageren als je de topicstarter kan helpen, laat het verplaatstwerk en dergelijke aan de crew over. Bij deze is dan dus ook het topic verplaatst.

Als tip kan ik je geven om gewoon zelf heel snel iedereen te vermoorden. Als je auto aim hebt gaat dit heel gemakkelijk, maar zonder zal je zelf wat beter moeten kijken waar iedereen zit. Een goede tip vind ik zelf ook om enkele keren op iemand te schieten, zodat hij niet dood is, maar wel valt en dus niet op Phil kan schieten, zo zal hij dus ook minder snel doodgaan. Wat nog beter is, is met headshots schieten maar daarvoor moet je trainen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens toch, de topicstarter vraagt enkel hulp en jullie spammen omdat hij het in een forum verkeerd heeft gezet. Gelieve in het vervolg enkel te reageren als je de topicstarter kan helpen, laat het verplaatstwerk en dergelijke aan de crew over. Bij deze is dan dus ook het topic verplaatst.

Als tip kan ik je geven om gewoon zelf heel snel iedereen te vermoorden. Als je auto aim hebt gaat dit heel gemakkelijk, maar zonder zal je zelf wat beter moeten kijken waar iedereen zit. Een goede tip vind ik zelf ook om enkele keren op iemand te schieten, zodat hij niet dood is, maar wel valt en dus niet op Phil kan schieten, zo zal hij dus ook minder snel doodgaan. Wat nog beter is, is met headshots schieten maar daarvoor moet je trainen.

merci ik ga het proberen, in het vervolg zet ik het in missiehulp maar dit was mijn eerste berichtje

groetjes HipHopD0gg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...