Maxis Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 Ik vroeg me af of je op een savegame kan trophies halen terwijl je cheats gebruikt. Want soms staat er wel eens in mijn scherm: Cheat actived blablabla trophies blocked. wat wil het precies zeggen? mvg Maxis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Dat je die Trophie niet meer kan halen tenzij je het spel opnieuw begint een nieuw spel dus vanaf het begin. wat ik je aanraad. haal eerst de trophies Cleaned the mean streets & Army of one en daarna ook Walk Free en daarna kan je volgens mij gerust cheats gebruiken zonder dat er een trophie wordt geblockt. Bewerkt: 9 juni 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 Wat je ook kan doen als je trophies wilt halen maar ook cheaten, is 2 saves maken. 1tje voor je trophies en de andere waarop je cheats gebruikt. Zo kan je veilig cheaten en trophies halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxis Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 haal eerst de trophies Cleaned the mean streets & Army of one en daarna ook Walk Free en daarna kan je volgens mij gerust cheats gebruiken zonder dat er een trophie wordt geblockt. Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil het namelijk echt graag weten. mvg Maxis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 haal eerst de trophies Cleaned the mean streets & Army of one en daarna ook Walk Free en daarna kan je volgens mij gerust cheats gebruiken zonder dat er een trophie wordt geblockt. Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil het namelijk echt graag weten. mvg Maxis Ik BEVESTIG het , dit is echt waar STanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supergoenie1313 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) haal eerst de trophies Cleaned the mean streets & Army of one en daarna ook Walk Free en daarna kan je volgens mij gerust cheats gebruiken zonder dat er een trophie wordt geblockt. Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil het namelijk echt graag weten. mvg Maxis Ik BEVESTIG het , dit is echt waar STanboy96 ja het is echt waar! geloof je het nu? ik doe het zelf ook, werkt prima Bewerkt: 9 juni 2009 door supergoenie1313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 haal eerst de trophies Cleaned the mean streets & Army of one en daarna ook Walk Free en daarna kan je volgens mij gerust cheats gebruiken zonder dat er een trophie wordt geblockt. Kan iemand dit bevestigen? Want ik wil het namelijk echt graag weten. mvg Maxis Same , het klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.