PowerPats Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 wat bedoel je met back up ? alles op een memory stick zetten ofz ? Reageren
Hayte Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Had het niet iets te maken met hoe de PS3 telt? Dat de PS3 1 GB als 1024 MB telt, waardoor de 500 GB automatisch minder worden? Ik had ooit zoiets gehoord, maar volgens mij is die ruimte dan niet verdwenen, het ligt zover ik weet aan hoe de PS3 telt. Had ik hier ergens op dit forum gelezen. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Had het niet iets te maken met hoe de PS3 telt?Dat de PS3 1 GB als 1024 MB telt, waardoor de 500 GB automatisch minder worden? Ik had ooit zoiets gehoord, maar volgens mij is die ruimte dan niet verdwenen, het ligt zover ik weet aan hoe de PS3 telt. Had ik hier ergens op dit forum gelezen. Mijn externe harde schijf is 500GB en van mijn ps3 ook Maar het zijn alle twee 465GB zegt de ps3. Er mist altijd wat GB. Dat is iets met de telling ofzo wat bedoel je met back up ? alles op een memory stick zetten ofz ? Alles op een USB-Stick of externe harde schijf Bewerkt: 19 juni 2009 door DaRick1993 Reageren
bazzio Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 hb je geen linux erop staan? of ng zon patietle ofzo? Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Had het niet iets te maken met hoe de PS3 telt?Dat de PS3 1 GB als 1024 MB telt, waardoor de 500 GB automatisch minder worden? Ik had ooit zoiets gehoord, maar volgens mij is die ruimte dan niet verdwenen, het ligt zover ik weet aan hoe de PS3 telt. Had ik hier ergens op dit forum gelezen. Dit klopt. Hardeschijfmakers gaan altijd uit van 1kb is 1000 bytes. Jouw computer met Windows en dus ook de Playstation 3 gaan er van uit dat 1kb 1024 bytes is. In principe heb je dan niet minder ruimte, het wordt alleen anders geteld. Oeps, ik betrap mezelf op het bumpen van een oud topic. Bewerkt: 28 juli 2009 door Galiorix Reageren
FerryN Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Had het niet iets te maken met hoe de PS3 telt?Dat de PS3 1 GB als 1024 MB telt, waardoor de 500 GB automatisch minder worden? Ik had ooit zoiets gehoord, maar volgens mij is die ruimte dan niet verdwenen, het ligt zover ik weet aan hoe de PS3 telt. Had ik hier ergens op dit forum gelezen. Dit klopt. Hardeschijfmakers gaan altijd uit van 1kb is 1000 bytes. Jouw computer met Windows en dus ook de Playstation 3 gaan er van uit dat 1kb 1024 bytes is. In principe heb je dan niet minder ruimte, het wordt alleen anders geteld. Oeps, ik betrap mezelf op het bumpen van een oud topic. Neuj, iemand was je voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.