Jump to content

bussen


supergoenie1313

Recommended Posts

Je kan bussen vinden op Star Junction (Time Square) en aan de plaats van de helitours.

Mocht je in MP gaan of mocht je bodyguard mod gebruiken (PC) dan zul je zien dat je met max 4 personen in een bus kunt. Dus jijzelf en 3 anderen. Net zoals je normaal in een auto zou zitten.

Ik vind dit wel spijtig, het zou wel leuk geweest zijn mocht je naast een taxi nemen ook de bus kunnen nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan bussen vinden op Star Junction (Time Square) en aan de plaats van de helitours.

Mocht je in MP gaan of mocht je bodyguard mod gebruiken (PC) dan zul je zien dat je met max 4 personen in een bus kunt. Dus jijzelf en 3 anderen. Net zoals je normaal in een auto zou zitten.

Ik vind dit wel spijtig, het zou wel leuk geweest zijn mocht je naast een taxi nemen ook de bus kunnen nemen.

Weer iets leuks voor de volgende GTA :tu:

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan bussen vinden op Star Junction (Time Square) en aan de plaats van de helitours.

Mocht je in MP gaan of mocht je bodyguard mod gebruiken (PC) dan zul je zien dat je met max 4 personen in een bus kunt. Dus jijzelf en 3 anderen. Net zoals je normaal in een auto zou zitten.

Ik vind dit wel spijtig, het zou wel leuk geweest zijn mocht je naast een taxi nemen ook de bus kunnen nemen.

Weer iets leuks voor de volgende GTA :tu:

Stanboy96 :cya:

stanboy je haalt me de woorden uit de mond :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hee,

weet iemand waar er veel bussen rijden met mensen erin, want de meeste bussen die ik vind zijn leeg en rijden niet.

daag

Dit kan op de PC wel met een mod.

Je kan bussen vinden op Star Junction (Time Square) en aan de plaats van de helitours.

Mocht je in MP gaan of mocht je bodyguard mod gebruiken (PC) dan zul je zien dat je met max 4 personen in een bus kunt. Dus jijzelf en 3 anderen. Net zoals je normaal in een auto zou zitten.

Ik vind dit wel spijtig, het zou wel leuk geweest zijn mocht je naast een taxi nemen ook de bus kunnen nemen.

Weer iets leuks voor de volgende GTA :tu:

Stanboy96 :cya:

stanboy je haalt me de woorden uit de mond :puh:

Postcount omhoog aan het halen? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Enigste plek waar ze wel rijden (alleen met chauffeur) is op het vliegveld, en wel op deze plek. Maar het is jammer dat je maar met maximaal 4 personen in de bus kan zitten. Zal een goede kill opleveren als er 10 mensen in die bus zitten en jij komt even met een RPG aanzetten. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

In één van de eerste aankondigingen van R* over het Liberty City van GTA IV werd wél de bus genoemd als vervoermiddel voor in Liberty City. Hierbij werd ook de veerboot genoemd. :Y

Zoals te zien is op de map, zijn deze ideeën wel uitgewerkt; in bijna iedere straat staat wel een bushalte, en ook de stations van de veerboot (ferry) zijn te vinden, onder andere in Alderney, als je de booth tunnel uit komt rijden gelijk linksaf! ^_^

R* heeft blijkbaar toch voordat de game de Gold status bereikte, deze mogelijkheden uit gehaald. Misschien wegens ruimtegebrek, of omdat er anders een overload aan public transport zou komen aangezien je ook gewoon elke auto kan jatten voor vervoer. :D

Miischien zien we het nog verschijnen in de Downloadable Content. Anders zien we deze methodes van openbaar vervoer wellicht in een volgende GTA, zeker als R* wat creatiever wordt in het gebruik van het internet i.c.m. opslagcapacteit en DVD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat het een chaos kan worden. Als je lekker wilt racen in Liberty City dan je kan je nu overal lekker door heen crossen en slalommen. Als er straks bussen gaan rijden, blokkeren ze helemaal de weg, en zeker als het er net zoveel zijn als het aantal taxi's wat er rijdt (hopelijk niet).

Manier is om geen bussen te laten rijden. Wanneer je dan bij een halte staat en je drukt een bepaalde knop in (zoals dezelfde knop als het roepen van een taxi) zodat je een menu krijgt waar je naartoe wilt (kaart), dan veranderd even de camera-positie en verschijnt er een bus waar je hem ziet instappen. Daarna zie je hetzelfde shot als in een taxi.

Hopelijk is dat beter dan dat er overal bussen rijden. Zeker als je dan zelf in een bus gaat rijden, zie je ze overal en dan wordt het een chaos :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zit inderdaad waarheid in! ^_^ Aan de andere kant, in amerika rijden de bussen meestal niet één keer per kwartier zoals hier, maar eerder eens per uur. Als de route van de bussen mooi lang wordt gescript, zie je er niet zoveel rondrijden tegelijkertijd. Al was het maar voor het idee, het zou wel vet zijn.

Ach ja, nu hebben we de taxi's en de metro, en in de singleplayer ook nog Brucie's Helicopter service [/font]. Ik denk niet dat we veel te klagen hebben, hoor! ^_^

Al moet ik zeggen dat ik het wel héél jammer vindt van de veerboot. Maar dit heeft denk ik te maken met problemathiek in de RAGE en Euphoria engines. tenslotte kan je met je character ook niet op een boot staan, ook niet wanneer deze heel zachtjes vaart. De engine lukt het niet om een beweging op een bewegend item goed te houden, zeg maar. Daarom val je ook zo snel van vrachtwagens af als je eraan hangt, iets wat (buiten de gescripte missies om) best wel wat beter uitgewerkt had mogen worden. Tenslotte kan je in real life het best wel even volhouden om gehurkt op een rijdende truck te zitten.

De veerboot zou een bewegend object zijn, waar je (zoals in het echt, dan) op zou moeten kunnen rijden met een auto of motor en lopen zonder dat je d.m.v. Y, X of ENTER gaat zitten zoals in een boot. Dit is op te lossen door een soort vacuüm te scripten waarin de engines enkele features verliezen, maar dan kan je weer geen interactie hebben het de rest van de map. Lang verhaal kort, wellicht dat dit iets te ingewikkeld is geweest. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ze konden toch zoals in LCS als je daar een veerboot nam een cutscene laten weergeven?

Het is misschien dan wel stom maar wel leuk. Vind ik dan toch.

@jacky-2007: da's waar. Ik was het effe vergeten. Want door die quote word de pagina ook nog eens verlengd.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Dan had het niets toegevoegd aan de gameplay, maar was inderdaad een oplossing geweest, vergelijkbaar met de metro-ritten. :Y

Zie je eigen bericht![/font] ;)

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed oplet tijdens de missies rijden er bussen en vervoeren ze mensen.

1. wie gaat daar nu op letten

2. doordat er niet veel mensen op letten is er ook niet echt een meerwaarde

3. hadden ze beter omgekeerd gedaan. Niet in de missen en Wel ingame. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hee,

weet iemand waar er veel bussen rijden met mensen erin, want de meeste bussen die ik vind zijn leeg en rijden niet.

daag

Dit kan op de PC wel met een mod.

Je kan bussen vinden op Star Junction (Time Square) en aan de plaats van de helitours.

Mocht je in MP gaan of mocht je bodyguard mod gebruiken (PC) dan zul je zien dat je met max 4 personen in een bus kunt. Dus jijzelf en 3 anderen. Net zoals je normaal in een auto zou zitten.

Ik vind dit wel spijtig, het zou wel leuk geweest zijn mocht je naast een taxi nemen ook de bus kunnen nemen.

Weer iets leuks voor de volgende GTA :tu:

Stanboy96 :cya:

stanboy je haalt me de woorden uit de mond :puh:

Postcount omhoog aan het halen? :duh:

nee hoezo??? ik ben niet zo'n noliver die dat doet:P

dieko waar heb jij dan trouwens een bus zien rijden in missies?

je bedoeld die bijna onrail missies ofniet? nog nooit opgevallen.

Bewerkt: door gtafreak321
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...