Jump to content

Ripper


peter-de-gekste

Recommended Posts

Dit moet mogelijk zijn met een stream ripper. Ik heb even voor je gezocht: http://www.hidownload.com/. Ik ken het programma niet zelf, maar het komt er op neer dat je de link van de stream in dit programma in moet voegen. Hoe vind je de link van de stream. Die vind je door met de rechtermuisknop op het filmpje (als hij afspeelt) de drukken en dan bij eigenschappen/oid. te zoeken naar de link van het bronbestand.

Dan plak je deze in een streaming programma en hij zal hem voor je downloaden. Het lijkt makkelijker dan dat het is, omdat veel van deze populaire websites ze erg beveiligen. Dus ik wens je heel veel succes en mocht je nog vragen hebben dan horen wij het wel.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet mogelijk zijn met een stream ripper. Ik heb even voor je gezocht: http://www.hidownload.com/. Ik ken het programma niet zelf, maar het komt er op neer dat je de link van de stream in dit programma in moet voegen. Hoe vind je de link van de stream. Die vind je door met de rechtermuisknop op het filmpje (als hij afspeelt) de drukken en dan bij eigenschappen/oid. te zoeken naar de link van het bronbestand.

Dan plak je deze in een streaming programma en hij zal hem voor je downloaden. Het lijkt makkelijker dan dat het is, omdat veel van deze populaire websites ze erg beveiligen. Dus ik wens je heel veel succes en mocht je nog vragen hebben dan horen wij het wel.

Succes!

Ik zal het proberen, en jullie horen of het is gelukt. Bedankt alvast!!

EDIT: Ik heb het programma gedownload en ik heb inderdaad een bestand gekregen, maar wat voor een programma kan ik gebruiken om dit bestand ook daadwerkelijk afspeelbaar te maken?

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

Het is onmogelijk om die filmpjes te downloaden, er zit een heel goede beveiliging op die site. Je kan het nog wel opnemen met Camstudio ofzo, maar dan ben je een uur bezig en heb je een verschrikkelijk slechte kwaliteit. Het bronbestand is gewoon een MP4, maar door die beveiliging is die niet te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is onmogelijk om die filmpjes te downloaden, er zit een heel goede beveiliging op die site. Je kan het nog wel opnemen met Camstudio ofzo, maar dan ben je een uur bezig en heb je een verschrikkelijk slechte kwaliteit. Het bronbestand is gewoon een MP4, maar door die beveiliging is die niet te downloaden.

Onzin, ik download dagelijks het NOS Journaal van Uitzending Gemist met HiDownload..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...