Jump to content

Pc start telkens opnieuw op

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Zoals de titel het kan zeggen start mijn computer (xp) telkens opnieuw op.

Ik kom terecht in het zwarte venster met de opties: veilige modus, veilige modus met netwerk ...

Ik geraak het verste tot wanneer het xp logo verschijnt (met de laad balk eronder) en dan begint de computer opnieuw op te starten.

Dit alles gebeurde nadat hij blokkeerde, en ik via aan/uit knop hem heropstarte.

Systeem herstel via opdrachtenprompt werk ook niet, aangezien hij telkens opnieuw start. Verder heb ik geen nieuwe hardware en software geïnstalleerd.

Hopelijk snel een reply met wat info. Grtz.

Geplaatst:

Heb je iets gedownload of aangepast op je XP. De kans dat een virus je PC heeft overgenomen is redelijk.

Kun je ook niet opstarten in Veilige modus?

Geplaatst:
Heb je iets gedownload of aangepast op je XP. De kans dat een virus je PC heeft overgenomen is redelijk.

Kun je ook niet opstarten in Veilige modus?

Denk niet dat het virus is. Kan nergens opstarten (geen veilige modus, geen veilige modus met opdrachtenpromt ...)

Die laatste heb ik eerder al gebruikt om systeemherstel uit te voeren.

Heb gehoord van iemand dat het beste is op te starten via de cdrom en herstellen te kiezen in de bios.

Probleem is dat ik hem (momenteel) niet heb en dus eerder via iets andere proberen op te lossen.

Kan wel eventueel kijken voor de cdrom.

Hopelijk weet iemand anders nog iets.

Geplaatst:

Die CD rom heb je wel nodig ja, dat is je enige redding. Als je namelijk niet meer kan opstarten, in welke modus dan ook, moet je inderdaad opstarten vanaf de CD rom. Dan moet je repair doen. Je XP is namelijk zwaar beschadigd.

Maar ik begrijp dus dan je geen CD rom hebt? Is je Windows eigenlijk wel legaal?

Geplaatst:
Die CD rom heb je wel nodig ja, dat is je enige redding. Als je namelijk niet meer kan opstarten, in welke modus dan ook, moet je inderdaad opstarten vanaf de CD rom. Dan moet je repair doen. Je XP is namelijk zwaar beschadigd.

Maar ik begrijp dus dan je geen CD rom hebt? Is je Windows eigenlijk wel legaal?

1. Straks ga ik bij kennis cd gaan halen. Ik laat weten of het werkt of niet.

2. Windows is legaal ;) Bij aanschaffen pc heb ik downgrade gedaan van Vista naar XP, en werd er geen cdtje meegeleverd (is goedkoper voor winkel infeite :D)

Geplaatst:

Dit had ik ook een tijdje geleden , gelukkig staan al mijn gegevens op mijn externe hardeschijf (dat is een echte aanrader). Dit betekent eigenlijk dat er flink wat mis is met je pc , dus ik installeerde gewoon mijn hele pc opnieuw zodat alles weer oke was :cya:

Geplaatst:
Dit had ik ook een tijdje geleden , gelukkig staan al mijn gegevens op mijn externe hardeschijf (dat is een echte aanrader). Dit betekent eigenlijk dat er flink wat mis is met je pc , dus ik installeerde gewoon mijn hele pc opnieuw zodat alles weer oke was :cya:

Idd. Heb dat ook. Stond wel back up van een maandje geleden, dus de rest ben ik kwijt. Op zich niet zo'n groot probleem.

Ben nu ook aan het kijken om er Vista op te zetten (zoals mijn pc vroeger was). Want heb met xp nu wat problemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...