recromancer Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Hoi ik speel Gta sa al een heel tijdje. en Sa-mp Ook. nu wil ik samp gaan spelen druk ik op connect bij een server . en dan gebeurt er helemaal niks o.0 ik heb samp al opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet ! Help -Recromancer Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Verwijder gta_sa.set in GTA SA user files in Mijn Documenten. Reageren
recromancer Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Verwijder gta_sa.set in GTA SA user files in Mijn Documenten. nu werkt het ook niet ?? Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Verwijder gta_sa.set in GTA SA user files in Mijn Documenten. nu werkt het ook niet ?? Wel op alle accounts op je PC gedaan? Reageren
Deluxo Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Plaats eens wat meer informatie. Even wat vraagjes: - Krijg je een foutmelding? - Heb je gemod? Met een gemodde San Andreas kan je niet spelen. - Voldoet je pc aan de specs? Niet zeker weten, plaats ze even hier. Reageren
recromancer Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 nee geenf outmelding mods wel maar die kan ik niet verwijderen :S en ik kan gta 4 aan Reageren
recromancer Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Al Gefixd Thnx Mensen Reageren
Stopbord Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Al GefixdThnx Mensen Hoe!? Heb het zelfdeporbleem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.