Trax Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Hoe werkt de GTA3 MTA? Ik had em gedownload (niet van gtagames.nl, die doet raar) en als ik dan in mn spel op MTA klik. Krijg ik zon filmpje, en dan gaat dat filmpje weer overnieuw :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Niemand speelt MTA GTA3! Je ziet trouwens alleen credits he? Dan moet je even terug gaan zonder het spel af te sluiten en dan druk je Send Game Request en dan ga je weer terug! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Dus niemand speelt GTA 3 online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Dus niemand speelt GTA 3 online? nee, bijna niemand, ik heb het maar 1 keer gespeeld en het is heel vaag want je kan gemakkelijk cheaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Dus niemand speelt GTA 3 online? nee, bijna niemand, ik heb het maar 1 keer gespeeld en het is heel vaag want je kan gemakkelijk cheaten. ik heb het nog nooit gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Dus niemand speelt GTA 3 online? nee, bijna niemand, ik heb het maar 1 keer gespeeld en het is heel vaag want je kan gemakkelijk cheaten. ik heb het nog nooit gespeeld Nee, je kan het beter niet spelen, je krijgt ook fouten van Unhandled Exception! En het is saai! Kijk anders maar even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 ik heb ut ook nog nooit gespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta3speler Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 als ik het wil spelen heb ik geen tegenstanders :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.