zalm Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Kheb een vraagjuh :rolleyes: Ik heb nou heelveel wapens en de minigun enzo...en al pak ik een ander wapen is de minigun weg kun je niet meer wapens nemen zonder er eentje wegaat en al kan dat niet hoe doe je een wapen dan weg opmaken lijkt me logisch...maar met een knuppel kun je niet opmake <_< dus alsjeblieft zeg effe danku :ph34r: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 je kunt niet meer wapens als je er veel hebt en op een nieuw wapen gaat staan dan pakt hy hem niet automatish op en moet je l1 in duwe of zo dan dat het maximum als je snaopt wat ik bedoel Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 je kan van elk wapensoort 1 type mee nemen. Een AK47 en een M4A1 meenemen kan dus niet omdat die soortje van het zelfde zijn Reageren
fatty owl Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 klik hier, van elk slot kan je 1 wapen dragen Reageren
mathijsie Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 je kunt niet meer wapens meenenem :angry: dat is wel jammer ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.