Jump to content

Missies doen het niet meer


mutijn

Recommended Posts

Ik ben nu bij ongeveer 20% van GTA 4 en nu wil ik een missie gaan doen van playboy X of unknow contact. Ik loop naar dat pijltje toe waar je in moet staan om een missie te starten maar als ik erin ga staan gebeurd er niks en ook niemand neemt zijn telefoon op, allemaal voicemail behalve Michelle waar ik alleen mee kan daten dan en als ik dat ga doen en ik ga naar theatershow moet je ook in zo'n pijltje maar dan gebeurd er ook niks

Kan iemand mij helpen? Heb hem trouwens voor de PS3

Edit: Ik heb gta opnieuw gestinalleerd en save game via usb weer later teruggezet maar het lukt nog steeds niet, misschien lig het aan de missie want ik moest daten als gay met ene French Tom en ik heb die date gemist maar niemand neemt nu zijn telefoon op en de andere missies doen het dus niet, iemand idee hoe ik OF die missie kan voltooien zodat ik misschien verder kan als dat het probleem zou zijn, of anders dat het gewoon werkt?

Bewerkt: door mutijn
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt geluk dat het bij 20% is en niet veel hoger.

Advies 1: Rij eens met een auto door zo'n pijltje en kijk of het dan werkt.

Advies 2: Zorg voor wat opschudding, politie en met die achter je aan probeer het dan eens.

Advies 3: Gooi eens wat granaten of iets anders op dat pijltje, misschien dat dat werkt.

Advies 4: Heb je alle updates van rockstar zo nee download die dan even en strat het over nieuw

Advies 5: Start weer over nieuw met het spel, 20% is nog niet zo erg.

Het is natuurlijk wel vreemd dat je wel kan daten, want daar moet je ook het pijltje actieveren.

Hoop je zo te hebben geholpen, meer kan ik niet doen,

GRZZ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had alles al geprobeerd, bedankt voor je reactie ben maar over nieuw begonnen, duurde niet zo lang ben binnen paar uurtjes alweer net zo ver en toen geen problemen gehad dus ik snap nog niet waaraan het gelegen heeft, dus hier kan een slotje op

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...