DaRick1993 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) Ik krijg een nieuwe kamer, die de helft groter is dan mijn oude kamer. Maar op dit moment zijn de stopcontacten niet geweldig aangesloten op mijn oude kamer Dus ik wil het deze keer goed regelen daarmee. Het probleem is nu: Kunnen mijn TV, PS3, Home Cinema set en de computer op een stopcontactdoos worden aangesloten? Want sommige vrienden van mij zeggen dat het wel kan, maar andere zeggen dat het niet zo slim is om alles op een stopcontact aan te sluiten. Dus kan alles wel of niet op een stopcontact worden aangesloten? Bewerkt: 10 juni 2009 door DaRick1993 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Ik heb in een stopcontact doos mn PC, CD Spelers, Versterker, 3 monitors, xbox360, TV, nog een PC en nog een lamp en een radio. Ik heb trouwens gewoon een stopcontactdoos in de muur en dus nog een ander in die stopcontactdoos. Met stopcontactdoos neem ik aan dat je dit bedoelt: Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Als je er een koopt, pak dan wel een fatsoenlijke, en niet eentje die van de rommelmarkt afkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.