gtaghetto Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Wie het film boys 'n the hood kent, snapt deze easter egg wel. zoek een RC busje en kijk aan de zijkant daar zie je een plaatje van een auto'tje en daar omheen staat: Toyz 'n the hood. helaas kon ik geen foto maken ik ondekte het op de ps2.(ik heb geen digi cam :angry: ) Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 ok leuk gevonden. R* hebt wat met die film want in SA lopen er ook van die mannetjes rond in de zelfde kleding als die gast uit Boyz in the hood. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Wie het film boys 'n the hood kent, snapt deze easter egg wel.zoek een RC busje en kijk aan de zijkant daar zie je een plaatje van een auto'tje en daar omheen staat: Toyz 'n the hood. helaas kon ik geen foto maken ik ondekte het op de ps2.(ik heb geen digi cam :angry: ) Dit was al lang bekend volgens mij Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Wie het film boys 'n the hood kent, snapt deze easter egg wel.zoek een RC busje en kijk aan de zijkant daar zie je een plaatje van een auto'tje en daar omheen staat: Toyz 'n the hood. helaas kon ik geen foto maken ik ondekte het op de ps2.(ik heb geen digi cam :angry: ) Dit was al lang bekend volgens mij Jah die was Idd al bekend, maar hij herinnert ons even eraan denk 'k Maareh GtaGhetto.. Leuk gevonden die Easter Egg :lol: Reageren
gtaghetto Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 dank je ik ben nieuw op het forum dus ik wist het niet Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Dat maakt nog niet uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.