kees1991 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 hoi, ik heb op mijn pc een firewire poort (zoon dikke) en op mijn laptop heb ik ook een firewire poort maar dan zoon klijne. toen ik de kabel in beide ingangen dee gebruurd er niets... dat had ik eigenlijk niet verwacht, ik had tog minimaal verwacht dat een van beide een melding zou geven over nieuwe hardware. maar dit gebeurde dus niet. is het wel mogelijk om via deze kabel bestanden over te zetten? Reageren
Dieko Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 hoi,ik heb op mijn pc een firewire poort (zoon dikke) en op mijn laptop heb ik ook een firewire poort maar dan zoon klijne. toen ik de kabel in beide ingangen dee gebruurd er niets... dat had ik eigenlijk niet verwacht, ik had tog minimaal verwacht dat een van beide een melding zou geven over nieuwe hardware. maar dit gebeurde dus niet. is het wel mogelijk om via deze kabel bestanden over te zetten? Die kabels zijn er voor om video bestanden over te zetten van je camcorder naar je pc/laptop Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Die kabels zijn er voor om video bestanden over te zetten van je camcorder naar je pc/laptop weet ik daarom heb ik de kabel ook gekocht, maar het is dus niet mogelijk om mijn pc en laptop met elkaar te verbinden? twijl de dikke in mijn pc zit en die klijn in mijn laptop? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Die kabels zijn er voor om video bestanden over te zetten van je camcorder naar je pc/laptop weet ik daarom heb ik de kabel ook gekocht, maar het is dus niet mogelijk om mijn pc en laptop met elkaar te verbinden? twijl de dikke in mijn pc zit en die klijn in mijn laptop? Google is your friend: KLIK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.