Jump to content

Samsung Star

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik wil al een aardige tijd een nieuwe mobiel en ik vind het leuk om dingen aan te raaken :D daarom wil ik graag een telefoon met touchscreen. ik zou erg graag de onmia willen maar ik vind die nog een beetje te duur. tot dat ik vorige week op tv een reclame zag van de samsung star. hij is te koop bij kpn maar ik kan er niet veel info over vinden en op youtube alleen maar italiaanse filmpjes.

kan iemand er mischien wat meer over vertellen of links geven naar engels/nederlandse sites met veel info?

Geplaatst:

beetje dom van mij als ik zelf ff google gebruikt had had ik dat ook gevonden :) Bedankt

het eenige wat ik niet kan vinden is het internet gebruik en het naviagatie gebruik, dit gaat via GPRS maar is dit gratis kan ik gratis op het internet? en werkt de navigatie een beetje goed?

wat is jullie menig er eigelijk over? en denken jullie dat ik beter een omnia kan kopen of tog beter deze.

Geplaatst:

GPRS kost altijd geld want het gaat gewoon via de provider. Neem je dus een prepaid sim, kost het je ongeveer 1 euro per gedownloade MB.

Geplaatst:

dan denk ik dat ik tog maar voor de omnia ga.

maar iets heel anders dan een tomtom gaat toch ook via gprs en die is toch ook gratis in gebruik?

Geplaatst:

maar iets heel anders dan een tomtom gaat toch ook via gprs en die is toch ook gratis in gebruik?

Nee, een TomTom gaat via GPS. Dat is iets anders als via GPRS.

• 1 maand later...
Geplaatst:

nee niet voor de omnia gaan he de star is beter een vriend van mij heeft die ook en die is kei goe dus neem maar de star xd

Geplaatst:
hoi,

ik wil al een aardige tijd een nieuwe mobiel en ik vind het leuk om dingen aan te raaken :D daarom wil ik graag een telefoon met touchscreen. ik zou erg graag de onmia willen maar ik vind die nog een beetje te duur. tot dat ik vorige week op tv een reclame zag van de samsung star. hij is te koop bij kpn maar ik kan er niet veel info over vinden en op youtube alleen maar italiaanse filmpjes.

kan iemand er mischien wat meer over vertellen of links geven naar engels/nederlandse sites met veel info?

jah je moet intikke op youtube samsung star review en dan krijg je een paar engelstalige filmpjes

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Mijn zus heeft een Samsung Star en het is een mooi mobieltje hoor! Alleen de camera mag wel iets beter...3.2.

Oeps vette bump....

Bewerkt: door -Stan-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...