.NightFlower Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Toe nou. Nou voorruit dan Wat mij meteen opvalt is de kleur, je hebt het een beetje op één lijn gehouden. Dat past goed bij de render , alleen vind ik de structuur van je achtergrond wat druk, door allerlei strepen. Daarbij vormt het afgezien van je kleurgebruik niet echt één mooi geheel, die strepen vind ik toch wat storend. Meestal zie je bij voetbal signatures dat de achtergrond redelijk rustig is gehouden en de effecten met name om de speler heen zitten, waardoor deze er echt uitspringt. Dat mis ik een beetje bij deze sig. De tekst ''Van Bommel'' vind ik wel een mooi lettertypen hebben, dat staat in mijn ogen niet mis. Hoewel je naam zelf niet een bepaalde toevoeging heeft er is ook vrij weinig aan gedaan. Reageren
Burger_King Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 hij lijkt wel leuk alleen is het jammer dat de render niet echt opgaat in de background verder vind ik de stijl van de background wel vet ik zou als ik jouw was je naam linksbovenin wat meer naar onderen en naar rechts verplaatsen en uit de hoek. de tekst met van bommel valt goed op maar eigenlijk iets te veel verder niets op aantemerken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.