Jump to content

De sims 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Wij hebben beneden op de computer De Sims 2 staan. Met alle uitbreidingen, opzich bevalt me dit wel. Nu wou ik het ook gaan halen. Maar mijn zus zegt dat niet op een laptop kan en je daar een speciale versie voor nodig hebt. Ik wil zoiezo de uitbreiding "Vrije tijd" hebben. Iemand?

Geplaatst:

Je hebt wel de speciaale story reeks die speciaal voor de Laptop ontworpen is. :Y

Zoals de sims levensverhaal, de sims huisdierenleven en ook nog iets met een onbewoon eiland.

Maar is niks dat op vrije tijd lijkt. :N

Geplaatst:
Je hebt wel de speciaale story reeks die speciaal voor de Laptop ontworpen is. :Y

Zoals de sims levensverhaal, de sims huisdierenleven en ook nog iets met een onbewoon eiland.

Maar werkt de normale versie ook? Of moet ik echt persee die versie hebben?

Geplaatst:

Die normale versie zal denk ik niet helemaal perfect werken zoals op een gewone PC. :/

Geplaatst:

Die normale versie zal denk ik niet helemaal perfect werken zoals op een gewone PC. :/

Dus dan werkt het helemaal NIET?

Geplaatst:

Het zou sneller zijn als je het gewoon even uitprobeert, alleen even Sims 2 installeren en dan kijken of het goed werkt ja of nee.

Ik heb zelf Sims 2 op een laptop gespeeld, maar dat ging bij mij niet geheel vlekkeloos, maar dat kan ook gewoon aan m'n laptop zitten :puh:

Geplaatst:

Als je laptop gewoon aan de specs vodoet, moet hij hem gewoon kunnen draaien. En inderdaad, er is een serie ontworpen die ''speciaal'' voor de laptop is. Uitmelkerij noemen we dat...

Als je Laptop gewoon aan de specs voldoet, doet hij het al het goed is prima. Misschien moet je hem op Low settings spelen, omdat je misschien niet zo'n snelle laptop hebt, maar sims 2 is een game die vooral voor ''casual gamers'' is gemaakt (gamers die weinig gamen, en als ze gamen vaak geweldloze games, voorbeelden zijn huisvrouwen op de wii, of meiden met de sims ;) ). Maar dat neemt niet weg dat hij niet leuk is voor hardcore gamers (mensen die wat meer gamen dan het gemiddelde, en die over het algemeen wel geweldadige games spelen).

Omdat casual gamers vaak niet 800 euro voor een PC willen uitgeven, alleen voor de sims, heeft de game extreem lage systeemvereisten.

Dus probeer het maar gewoon. Misschien moet je de instelingen iets naar benden schroeven, als je een wat snellere laptop hebt kan hij misschien zelfs omhoog!

BTW Sims 3 is inmiddels al een weekje uit (Vanaf 4 juni).

Groetjes GTA Master 1,

PS. Denk er wel bij dat hoe meer uitbreidingsetten je installeerd, hoe zwaarder het wordt. Verwacht dus niet dat je ze allemaal kan installeren. kijk eerst of je de standaard sims 2 aankan. Als dat prima werkt, op niet al te lage settings, zou je eventueel een uitbruidingsset kunnen proberen.

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik gewoon De Sims 3 aanschaffen. Daar is gelijk al meer te doen dan in het basisspel van deel 2. Bovendien heb je nu een geheel open wereld ter beschikking en kun je overal naar toe zonder laadtijden. Het spel eist niet echt veel van je computer of laptop. Als je een vrij nieuwe laptop hebt kun je hem waarschijnlijk wel aan hoor. Tevens heeft het spel niet veel vernieuwingen tegenover De Sims 2. Maar het feit dat je nu kunt, rondlopen, fiesten, rijden in een open stad zegt al genoeg lijkt me. :)

Hier een review: klik

mvg,

GrandTheftTwano

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...