robberocker Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Heey Ik heb vandaag gta 4 op nieuw geinstaleerd Ik wou graag een save game 100% Ik heb dan zitten zoeken en vond dit http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=3542 Ik heb het gedownload toen heb ik het bestand :SGTA400 in deze lokatie gezet C:\USER\\Application Data\local/Rockstar Games\GTA IV\savegame Toen heb ik xlive.dll En CopyXLiveResources naar C:/Progamma Files/Rockstar Games/ GTA IV En ik heb CopyXLiveResources uitgevoerd toen starte ik de game en er kwam er een Fatal error die heb ik weg gekregen ik speelde de game en koos load en in het eerste slot zat Complete Story of zo Ik wilde hem laden maar er kwam dat ik de hardware moest checken Kan iemand me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sello Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Ik heb precies de zelfde probleem wie kan ons helpen deze probleem heeft meer mensen Bewerkt: 8 juli 2009 door sello Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 wat zijn je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ik weet waarom ie t niet doet: heeft niets met je hardware te maken, tis gewoon dat je een bestand mist. ik zou sowieso altijd de savegamewrapper van Flitskikker gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.