hippiebus Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Hallo, ik heb 3 problemen met het modden van een Caddy: (Golfkarretje) 1. Ik heb bij handling.cfg de lijn van de turismo bij Caddy gezet, maar nu stapt hij raar in (hij doet de deur op, maar er zit geen deur in) Hoe krijg ik dit normaal? 2. Ik heb de paintjob verandert maar ingame krijg ik nu alsnog de gewone kleuren zonder paintjob. 3. Het karretje wankelt erg (beweegt van links naar rechts) als ik rijd. Hoe krijg ik dit normaal? Alvast bedank, Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 1. In de Handling.CFG vind je ook hoe de deur werkt, vandaar dat je zo in stapt. Kijk eens hier, om te kijken wat je moet veranderen. 2. Dan zitten er waarschijnlijk gewoon alleen maar Textures op dat voertuig, en geen CarColors. 3. Ook met handling.cfg. Reageren
hippiebus Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) 1. In de Handling.CFG vind je ook hoe de deur werkt, vandaar dat je zo in stapt. Kijk eens hier, om te kijken wat je moet veranderen.2. Dan zitten er waarschijnlijk gewoon alleen maar Textures op dat voertuig, en geen CarColors. 3. Ook met handling.cfg. 1. Ja, maardaar vond ik het niet, weet jij misschien welke ik moet veranderen? 2. Nee, er zitten juist nu alleen maar carcolors en ik wil alleen maar textures. hoe doe ik dat? 3. Dat snap ik, maar welke moet ik veranderen dan? Bewerkt: 11 juni 2009 door hippiebus Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 1. Ja, maardaar vond ik het niet, weet jij misschien welke ik moet veranderen?2. Nee, er zitten juist nu alleen maar carcolors en ik wil alleen maar textures. hoe doe ik dat? 3. Dat snap ik, maar welke moet ik veranderen dan? 1. Je moet de instap animatie veranderen: De laatste rij, aj. 2. Leren modden. Hiervoor zul je ook een modding programma nodig hebben, zoals 3DSMax/Gmax/Zmodeler/Sketchup. Wil je leren modden, kijk dan in de Master Tutorial list 3. Probeer wat uit, ik heb er ook niet veel verstand van Volgens mij heb je wat met sturen te maken hebt gewoon nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.