vinnieboy Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) Project ST11 PRO Oud bericht:Hallo mensen, ik wil weer eens gaan case moddenIk heb nu een SilentMaxx ST11 Pro Case (big tower) met 1 120 MM fan op de bodem en 1 30 CM Led (links)Mijn plan is om 2 30 CM leds erbij te kopen en die aan de weerszijden van het moederbord te plaatsen (eentje tussen de cooler van de CPU en 1 tussen de vloer en het mobo (zie het aangepaste plaatje hieronder):Ook wil ik graag een ruit aan de zijkant maken, geen probleem zou je denken, gwn eruit DremelenNou, er zit een isoleer schuim in de binnekant zie foto vinkje (dat kun je eraf halen), het probleem is echter de laag EronderHet is een soort kleverig leer ofzo carbon dat je er gewoon NIET af krijgt zie het Rode cirkeltje hieronder:Het eindresultaat moet er zo komen uit te zien (ongeveer, vorm van ruit kan anders):Maar hoe ga ik dat nou oplossen met die klevige laag? Iemand een idee?En nog een vraag 2:Waar kun je in nederland makkelijk en goedkoop Rubbers (voor de rand van de ruit), Plexiglas (3 mm)en een Sound Controller krijgen?De Led's kan ik gwn bij Alternate bestellen..En waar krijg je zon speciale Dremel schijfjes?Mvg Vince Bewerkt: 14 juli 2009 door vinnieboy Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Plexiglas kun o.a je kopen bij Bouwplastics. Het is wat duurder dan andere shops, maar het is erg goede kwaliteit. Reageren
ArticLight Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Dat zijn geen LEDjes, dat zijn CCFL's (Cold Cathode Fluorescent Lamp, of gewoon Cold Cathode). Plexiglas kan je bij de Gamma/Praxis oid halen, maar wat je ook kan overwegen is A.C. Ryan Acrylpanel. Dat heb ik ook bij mijn eigen casemod gebruikt, en is heel makkelijk uit te zagen met een figuurzaag. Overigens zou ik zo snel niet weten waar je aan rubbers kan komen, maar ik weet wel haast zeker dat ze zoiets ook wel bij de doe-het-zelf-winkel hebben. En bedoel je niet fan controller ipv sound controller? Oh, en als je er een sidewindow in wil zetten, zou ik eerst ook wat gaan cablemanagen. Bewerkt: 11 juni 2009 door ArticLight Reageren
vinnieboy Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 FF een kleine update: Zo begon ik, alles al aangegeven met plakband ben ik vol vertrouwen in het isoleer materiaal gaan snijden en het carbon laagje gaan verwijderen: Daarna had ik lijmresten: Nu niet meer Ook de buitenkant afgetaped: Nu ff naar de gamma om het plexiglas en Dremel opzetstukje te gaan halen, daarna is het wachten alleen nog op de CCFL's en SoundController Reageren
vinnieboy Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Dat zijn geen LEDjes, dat zijn CCFL's (Cold Cathode Fluorescent Lamp, of gewoon Cold Cathode). Plexiglas kan je bij de Gamma/Praxis oid halen, maar wat je ook kan overwegen is A.C. Ryan Acrylpanel. Dat heb ik ook bij mijn eigen casemod gebruikt, en is heel makkelijk uit te zagen met een figuurzaag. Overigens zou ik zo snel niet weten waar je aan rubbers kan komen, maar ik weet wel haast zeker dat ze zoiets ook wel bij de doe-het-zelf-winkel hebben. En bedoel je niet fan controller ipv sound controller? Oh, en als je er een sidewindow in wil zetten, zou ik eerst ook wat gaan cablemanagen. Kweet dat het CCFL's zijn En ik bedoel een SoundController, hiermee kan je de CCFL's laten "dansen" op de muziek, ook je TB kan eraan Die kabels van het cablemanagen heb ik ff los gehaalt zodat ik straks makkelijk de CCFL's kan plaatsen, daarna werk ik ze weg met taireps tussen het mobo en de CD dinges in Het komt wel goed hoor xD Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Als je toch dingen gaat bestellen. Koop dan gelijk plexiglas van AC Ryan. Bouwmarkt plexiglas is prut spul, breekt snel en is erg dun. Dus als je toch gaat bestellen bestel dan een een acryl panel van AC Ryan. Reageren
vinnieboy Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Als je toch dingen gaat bestellen. Koop dan gelijk plexiglas van AC Ryan. Bouwmarkt plexiglas is prut spul, breekt snel en is erg dun. Dus als je toch gaat bestellen bestel dan een een acryl panel van AC Ryan. Wat kost dat xD kmoet er eentje van 30x30 cm hebben Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Als je toch dingen gaat bestellen. Koop dan gelijk plexiglas van AC Ryan. Bouwmarkt plexiglas is prut spul, breekt snel en is erg dun. Dus als je toch gaat bestellen bestel dan een een acryl panel van AC Ryan. Wat kost dat xD kmoet er eentje van 30x30 cm hebben Zo'n stuk plexiglas van Ac Ryan is 48 x 48 cm groot, en kost 10 euro. Het zal bij de bouwmarkt hetzelfde kosten. Reageren
vinnieboy Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Rate und Comment xD Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 je hebt er iig wel werk van gemaakt, mooi!, nu zou ik je eens heel snel gaan verdiepen in cablemanagement, oftewel het zoveel mogelijk wegwerken van de kabels, want dat ziet er zo dus niet uit Reageren
F1Master007 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Zoals Scrtz ook al zij moet je de kabeltjes wegwerken of gaan sleeven. Bewerkt: 14 juli 2009 door F1Master007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.