viccie211 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik heb een vraag: "Als ik een map mod installeer, waar auto's en wapens spawnen, moet ik dan een nieuwe savegame beginnen?" alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Dat ligt aan waarmee de spawns in geplaatst zijn. Als ze in een .cs (CLEO3 bestand) zijn geplaatst kan je je savegame gebruiken, als er ook maar íets in de main.scm is veranderd, moet je een New Game starten Als je niet zeker weet wat het geval is, kan je het gewoon proberen door je oude savegame te laden... Eigenlijk deze uitleg hierboven niet eens nodig Bewerkt: 11 juni 2009 door Beagle Reageren
viccie211 Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Nou ik denk dat ik het maar niet doe want ik weet zeker dat het geen cleo3 mods zijn, want het was voor VC. Alsnog bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.