Jump to content

Cristiano Ronaldo naar Real Madrid


-Stan-

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    4

  • End Of The Riot

    3

  • NandroDavids

    2

  • Visser23

    2

Al die top spelers hebben vaak een team geleid omdat ze daar de beste waren. Als je ze allemaal bij elkaar gooit , gaan ze nog steeds allemaal proberen de baas te spelen. Dus je krijgt een puinhoop :tu:

Barcelona FTW

Link to comment
Delen op andere websites

had het al gehoord en dat is een hoop geld,wou dat ik het had :D

en End Of The Riot:je zegt wel dat ze er wat beters mee hadden kunnen doen,maar het is een voetbalclub die hun geld gewoon wilt gebruiken om beter te worden en ik zie nog niet dat een voetbal club miljoenen geeft aan het land voor de economische crises.

en crackerzelite of evo des dat geld hebben ze wel.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Ronaldo goed gaat worden ik denk eerder dat zo'n Kaka met zijn 27 jaar door de mand gaat vallen.

Maar zoveel geld uitgeven is gewoon echt abnormaal maar mag het als ze resultaat gaan boeken ik vind er geen flikker aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Al die topspelers samen gaat niet. Dit gaat echt helemaal fout. Ik heb heel lang achter Real gestaan, maar toen Zidane is gestopt is, stond ik er niet meer achter. Toen ging alles al fout. Ik kreeg nog een beetje hoop toen al die Nederlanders nog kwamen. Maar die lieten allemaal ook niet veel zien (v Nistelrooy en Sneijder wel). En nu gaan alle Nederlanders eraan bij Real, geen één komt aan spelen. Ik hoop echt dat ze helemaal niks winnen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Al die top spelers hebben vaak een team geleid omdat ze daar de beste waren. Als je ze allemaal bij elkaar gooit , gaan ze nog steeds allemaal proberen de baas te spelen. Dus je krijgt een puinhoop :tu:

Barcelona FTW

Waarom zou dat niet lukken?

Vroeger hadden ze ook een superploeg: Zidane, Ronaldo, Makelele, enz.

Alleen hebben deze wel een groter ego. :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Geld lenen? Naar mijn weten heeft de voorzitter €300,- vrijgegeven voor transfers waar nog ongeveer €100,- van over is. Ik kan ook fout zitten hoor, maar dan wil ik wel even een bron zien :puh:
Nou ja, wil je echt een bron zien om ervan te worden overtuigd dat het budget van € 300,- niet helemaal klopt? Als Kaká en Cristiano Ronaldo minder dan € 100,- hadden gekost, had ik ze wel gekocht voor de plaatselijke voetbalclub hier...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...