Metal-Bullets Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 De druk ligt echter zo hoog bij Real Madrid, dat ze volgend jaar misschien wel helemaal gaan floppen Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Real Madrid heeft gefaald. Alle topspelers die er zijn uit de wereld zuigen met geld dat ze niet hebben? Mijn god. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Al die top spelers hebben vaak een team geleid omdat ze daar de beste waren. Als je ze allemaal bij elkaar gooit , gaan ze nog steeds allemaal proberen de baas te spelen. Dus je krijgt een puinhoop Barcelona FTW Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) had het al gehoord en dat is een hoop geld,wou dat ik het had en End Of The Riot:je zegt wel dat ze er wat beters mee hadden kunnen doen,maar het is een voetbalclub die hun geld gewoon wilt gebruiken om beter te worden en ik zie nog niet dat een voetbal club miljoenen geeft aan het land voor de economische crises. en crackerzelite of evo des dat geld hebben ze wel. Bewerkt: 12 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Oja, ze kopen dan wel de beste aanvallers van de wereld in, de verdedeging is niks. ( m.u.v. Ramos en Cassilias) Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik denk dat Ronaldo goed gaat worden ik denk eerder dat zo'n Kaka met zijn 27 jaar door de mand gaat vallen. Maar zoveel geld uitgeven is gewoon echt abnormaal maar mag het als ze resultaat gaan boeken ik vind er geen flikker aan. Reageren
Zeaas Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Al die topspelers samen gaat niet. Dit gaat echt helemaal fout. Ik heb heel lang achter Real gestaan, maar toen Zidane is gestopt is, stond ik er niet meer achter. Toen ging alles al fout. Ik kreeg nog een beetje hoop toen al die Nederlanders nog kwamen. Maar die lieten allemaal ook niet veel zien (v Nistelrooy en Sneijder wel). En nu gaan alle Nederlanders eraan bij Real, geen één komt aan spelen. Ik hoop echt dat ze helemaal niks winnen. Reageren
Zero-two Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Belachelijk veel. Ik vond Zinedine Zidane veel beter en hij kreeg maar 34 miljoen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Al die top spelers hebben vaak een team geleid omdat ze daar de beste waren. Als je ze allemaal bij elkaar gooit , gaan ze nog steeds allemaal proberen de baas te spelen. Dus je krijgt een puinhoop Barcelona FTW Waarom zou dat niet lukken? Vroeger hadden ze ook een superploeg: Zidane, Ronaldo, Makelele, enz. Alleen hebben deze wel een groter ego. :S Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Impossible is Nothing Maar de gedachte dat Real Madrid de landstitel gaat winnen mogen ze in Ronaldo's linker bilgat stoppen BARCELONA FTW Reageren
TZG Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik vind het belachelijk, geld lenen en het vervolgens uitgeven aan dure spelers Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Geld lenen? Naar mijn weten heeft de voorzitter €300,- vrijgegeven voor transfers waar nog ongeveer €100,- van over is. Ik kan ook fout zitten hoor, maar dan wil ik wel even een bron zien Reageren
Dvt Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik vind het belachelijk, geld lenen en het vervolgens uitgeven aan dure spelers Me 2. Zo kan ik als club (met goed wereldclub-imago weliswaar) ook wel alle spelers van de wereld kopen... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Geld lenen? Naar mijn weten heeft de voorzitter €300,- vrijgegeven voor transfers waar nog ongeveer €100,- van over is. Ik kan ook fout zitten hoor, maar dan wil ik wel even een bron zien Nou ja, wil je echt een bron zien om ervan te worden overtuigd dat het budget van € 300,- niet helemaal klopt? Als Kaká en Cristiano Ronaldo minder dan € 100,- hadden gekost, had ik ze wel gekocht voor de plaatselijke voetbalclub hier... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.