Jump to content

DVD Brander hangt en pc ook


ietsAnders0

Recommended Posts

Hallo allemaal

Sinds kort heb ik een nieuwe pc met een brander die ik niet hoef.

Ik heb deze er dus uit gehaald en mijn oudere (Pioneer 215D) er in gezet omdat dat deze Dual layers kan branden.

Maar als ik er een dvd in stop leest hij hem voor 10 sec (Ik kan dus bij de files komen) en dan bevriest alles. Elk programma wat op dat moment draait bevriest en daardoor moet ik mijn computer opnieuw opstarten door hem te hardbooten. Daarna word mijn brander niet meer herkent in windows. Pas na meerdere malen opnieuw opstarten (Hij doet het dus 1 x in de 2 dagen) word hij weer herkend

Iemand die weet wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een soort gelijk probleem met mijn Sony brander, maar ik hoef niet te rebooten. Toch blijft de computer voor meer dan een halve minuut hangen en ik heb geen flauw idee hoe dit komt. Heb je, net als ik, een IDE brander?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een soort gelijk probleem met mijn Sony brander, maar ik hoef niet te rebooten. Toch blijft de computer voor meer dan een halve minuut hangen en ik heb geen flauw idee hoe dit komt. Heb je, net als ik, een IDE brander?

Wat betekent dit :bonk: ?

Ik heb een Sata brander als dat ook zoiets als IDE is :7

EDIT:

@ Hieronder Oke,

mijn computer hangt denk ik helemaal (Dus niet dat hij na 1.5 min weer volledig werkend is)

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een soort gelijk probleem met mijn Sony brander, maar ik hoef niet te rebooten. Toch blijft de computer voor meer dan een halve minuut hangen en ik heb geen flauw idee hoe dit komt. Heb je, net als ik, een IDE brander?

Wat betekent dit :bonk: ?

Ik heb een Sata brander als dat ook zoiets als IDE is :7

IDE is de voorloper van SATA. SATA is sneller dan IDE. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd genoeg werkt het tot nu toe goed.

Nadat ik de Microsoft site had gelezen had ik Nero verwijderd en nu pakt hij gewoon weer dvd's en cd's :)

Ik brand nu even een dvdtje om te kijken of hij het volhoud!

EDIT:

Gelukt, maar hij blijft soms wel even 2 min freezen (alle programma's) als ik iets brand

EDIT 2:

Toch niet, hij vind hem niet meer ....

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...