Rikkieh Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) hello! Ik heb mij op deze site aangemeld omdat ik nogal een probleempje heb met het opstarten van gta sa... Als ik gta opstart komt er aan melding te staan.. en het ligt niet aan mij hardware, maar ik denk aan beveilegingsoptie's van VISTA en ik heb ook geen mods geinstalleerd, dus ook geen MTA of SA MP.. en san andreas heeft het wel gedaan op mijn pc:O En ik heb wel de orginele versie! dus niet illegaal! En ik heb het ook al in Administrator uit proberen te voeren.. lukt ook niet .. =__= En in een andere pack.. Ik heb er een screentj van gemaakt: Voor de meesten valt het niet te lezen? Please remove disc from current CD/DVD drive and insert the original disk In another drive?:. Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen! Bewerkt: 11 juni 2009 door Rikkieh Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Als je hem gedownload hebt, dan kan dit probleem voorkomen. ******** Anders, voer het spel eens als Administrator uit. Rechtermuisknop op het SA icoon, dan klik je op Eigenschappen, waarna je een nieuw scherm krijgt. Ga dan naar het tabblad Compatibiliteit, en vink Als Administrator Uitvoeren aan. Klik op Oke, en start het spel nog eens (Met natuurlijk de San Andreas DVD in je computer.) Dat zou nog wel eens kunnen helpen. Een andere mogelijkheid zou zijn, dat de DVD niet meer goed leesbaar is. Controleer hem eens op krassen en stof >>> Door .Levi.: Hij zegt het legaal te hebben. Geen hulp bieden als het gaat om warez. Nu niet, nooit niet. .<<< Bewerkt: 11 juni 2009 door .Levi. Reageren
Rikkieh Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Ik zal het even proberen met een DVD van een maat van me! (iemand nog verder tips? ) Reageren
Rikkieh Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Nou, leuk GTA forum,, dit probleem moet toch op te lossen zijn? Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Nou, leuk GTA forum,, dit probleem moet toch op te lossen zijn? opnieuw installeren?? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 De CD kan best beschadigd zijn. Als je het spel net hebt moet je 'm terugbrengen voor een nieuwe. Heb je 'm al lang; Dan is de CD gewoon beschadigd d.m.v. krassen e.d. Dit probleem valt wel ( illegaal ) op te lossen, maar daar is verder geen gepraat over. Veel valt er dus niet te doen. En oja zulke reacties: Nou, leuk GTA forum,, dit probleem moet toch op te lossen zijn? Ten eerste is dit wel de eerste en de beste GTA forum dus geen gezeik. En ten tweede kan niet iedereen 24/7 voor jou problemen op 't forum zijn. Of mensen weten gewoon geen oplossing. Ik heb je een oplossing gegeven en ik weet dat het geen leuke is, maar het kan niet anders. Je hebt ook niet voor niets dat spel gekocht in een hoesje. Leg 10 euro bijelkaar en koop een nieuwe Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 coolniek als hij SA al heeft geinstalleerd en dan gaat zijn CD kapot dan ligt het daar niet aan ik heb zelf een CD waar een diepe kras inzit en die doet t ook goed PS ik heb al een nieuwe gekocht maar ik gebruik de oude en met de nieuwe installeer ik Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 En daarom maak ik dus altijd een copy van belangrijke cd's Je kan eens proberen met de no-cd crack, die mogen we je helaas niet geven, het kan helpen als je cd beschadigd is, anders zou ik eens proberen hem opnieuw te installeren, en anders moet je de cd van iemand anders lenen en kopieren, en als het dan nog niet werkt, dan ligt het aan je pc. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 ja je mag hier niet over warez praten daar heeft coolnniek gelijk in en trouwens als je een CD van een vriend(in) leent en daar installeer je 'm mee dan kan je hem gewoon met jou CD spelen (Het moet wel de zelfde versie zijn!!!) Edit i fergot Something: CD kopieëren is ook illegaal >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek aan jou en coolnniek om moderator-gedrag voor je te houden, dat is niet gewenst<<< Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 coolniek als hij SA al heeft geinstalleerd en dan gaat zijn CD kapot dan ligt het daar niet aan Dat is niet waar. Als jij een spel hebt geïnstalleerd, heb je daarna andere bestanden nodig dan voor de installatie. Voor de installatie heb je namelijk pakketten nodig waarin bestanden zitten, die worden gekopieerd naar jouw PC. Daarna heb je die pakketten dus niet meer nodig. Als San Andreas op volledig is geïnstalleerd heb je enkel een bevestigingsbestand nodig nodig, die toestemming geeft om het spel te starten. Daarom zijn er dus ook No-CD en No-DVD cracks, die hebben meestal een klein onderdeeltje verwijdert die zoekt naar dat bestand op de DVD. Enkel bij de minimale installatie is de DVD hard nodig, omdat dan de muziek die in het spel zit vanaf de DVD word gestart. Bij een minimale installatie werkt een No-DVD crack dus ook niet. ja je mag hier niet over warez praten daar heeft coolnniek gelijk in en trouwens als je een CD van een vriend(in) leent en daar installeer je 'm mee dan kan je hem gewoon met jou CD spelen (Het moet wel de zelfde versie zijn!!!) Nee, versie geld alleen voor savegames, niet voor het opstarten. Edit i fergot Something: CD kopieëren is ook illegaal] Nee, ook al niet waar. Het kopiëren van een CD/DVD is officieel volkomen legaal. Het word pas illegaal als je ermee gaat handelen. Binnen vriendelijk gebruik is het toegestaan om een CD/DVD te kopiëren, maar ga je het verkopen of weggeven aan onbekenden, of verspreid je het in grote aantallen zonder dat je daar enige toestemming voor hebt, dan is dat illegaal. --- Aangezien het probleem echt over dat San Andreas de DVD niet goed vind, ga ik hierbij toch even over de regels, maar raad ik je toch aan een No-DVD crack te gebruiken. Ik mag je hierover helaas geen hulp bieden, dus helaas zul je zelf een beetje moeten googlen hoe dat gaat. Maar het zal wel de oplossing bieden. En aangezien jij San Andreas legaal gekocht hebt, is er ook niks illegaals aan het gebruiken van een No-DVD crack. Maar de reden dat ik jouw niet mag helpen komt doordat je niet op een internetforum kan bewijzen dat je het spel hebt, al geloof ik je wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.