TaartJJ~! Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hallo, ik heb nu mijn nieuwe (tweede) harddisk in mijn PC gezet, nu sta ik op het punt hem te innistaliseren, maar op welke manier? Ik wil niet dat hij als master word ervaren?? Alvast bedankt Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 MBR lijkt me dan het beste, want die andere optie raad Windows eigenlijk af te gebruiken. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 MBR lijkt me dan het beste, want die andere optie raad Windows eigenlijk af te gebruiken. Hij is nu bezig. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Gelukt, PC werkt op en top Eerste data staat al op de schijf ^^ Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Mooi zo! Nu kun je gerust vieze plaatjes muziek downloaden. Bewerkt: 11 juni 2009 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.