Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Type: Signature Stijl: Eeuh, weet het eigenlijk niet. In ieder geval vrolijk. Grootte: 400X150, Denk ik dan. Denk dat dat het mooiste is. Neem anders maar een mooier formaat Afbeelding: Geen Tekst: Linkerbovenhoek: Remi-X, ergens rechts, in het groot: 'Plofl', beetje gedraaid. Beetje leuke lettertype, misschien een met ronde hoeken, o.i.d.. Witte letters, met een oranje rand. Dan, op de achtergrond heel wat kleine 'X'en, wit met een zwarte rand. Rand: Alleen om letters. Kleuren: Wit, zwart en oranje << Of andere mooiere kleuren voor de sig. Render: Geen Extra: Alleen de letters zijn te zien. De achtergrond is doorzichtig.
Forumrunner Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Aangenomen. [IMG=http://i41.tinypic.com/aceydc.png] Bewerkt: 11 juni 2009 door Forumrunner
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ow, lol, dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde Ik denk, iets kleinere kruisjes aan de achterkant, met een iets dikkere border. Dan, mijn naam en plofl, met een donkerder groen, en ook een wat dikkere border, en de 'plofl' niet / maar \ gedraaid. En dan weer over de kruisjes aan de achterkant, die niet zo netjes staan, maar meer verwildert, een beetje uit het midden opkomen, en hoe verder naar buiten, hoe minder het er worden.
Forumrunner Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Ow, lol, dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde Ik denk, iets kleinere kruisjes aan de achterkant, met een iets dikkere border.Dat kan Dan, mijn naam en plofl, met een donkerder groen, en ook een wat dikkere border, en de 'plofl' niet / maar \ gedraaid. Lukt ook En dan weer over de kruisjes aan de achterkant, die niet zo netjes staan, maar meer verwildert, een beetje uit het midden opkomen, en hoe verder naar buiten, hoe minder het er worden. Ik snap je niet.
Remi-X Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 In het midden van de signature staan dan meer kruisjes dan aan de buitenkant. Of in ieder geval, dat de kruisjes niet zo netjes staan. Liever lekker wild, sommige staan over elkaar heen, sommige hebben een rare plek. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen
2fast{0} Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 [img=http://i494.photobucket.com/albums/rr302/2fast12/Remi-X-1.png] Zoiets dan?
Remi-X Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Lol, weet je wat, laat maar Dit word niks, sorry
Recommended Posts