CJ_bob Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hallo, Bij mij start GTA SA niet op, ik gebruik Windows XP. Voorheen heeft hij het altijd gedaan. Ik heb een mod geinstaleert, daar had ik een nieuwe uitbreid set voor gedownload. Sins dien deed het spel het niet meer, spel verwijderd. En opnieuwe geinstaleert. Hij doet het nog steeds niet. Hij loopt vast als ik mijn saved game laad, en dan als het balkje vol is wordt het scherm zwartm en kom ik weer in Windows terecht, en krijg ik het schermpje met niet verzenden voor mij. Bob Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hierbij zou GTA_SA.SET verwijderen nog wel eens kunnen helpen. Verwijder dit bestand uit de map GTA San Andreas User Files, die je vind in Mijn Documenten. Als dat niet werkt, probeer eens een New Game te starten. Als dat wel lukt, ligt het probleem bij je versie. Reageren
Rikkieh Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Hallo,Bij mij start GTA SA niet op, ik gebruik Windows XP. Voorheen heeft hij het altijd gedaan. Ik heb een mod geinstaleert, daar had ik een nieuwe uitbreid set voor gedownload. Sins dien deed het spel het niet meer, spel verwijderd. En opnieuwe geinstaleert. Hij doet het nog steeds niet. Hij loopt vast als ik mijn saved game laad, en dan als het balkje vol is wordt het scherm zwartm en kom ik weer in Windows terecht, en krijg ik het schermpje met niet verzenden voor mij. Bob Hai Bob! Wat je hebt verteld, klinkt niet zo gezond Zelf denk ik dat het aan de mod zelf ligt.. wat voor mod is het precies? probeer de mod te verwijderen (maar meestal verwijdert je niet alles)! wat mijn tip is om even systeemherstel te gebruiken! en je pc terugdraaien voor dat je de mod hebt geinstalleerd! en probeer de game met administrator rechten te spelen! rechtermuisknop -> eigenschappen -> Compatibiliteit -> en dan 'Dit programma als administrator uitvoeren' als je dat alle 2 hebt gedaan weet ik bijna 90% zeker dat het spel het weer doet! Veel succes! Hierbij zou GTA_SA.SET verwijderen nog wel eens kunnen helpen. de map GTA San Andreas User Files, die je vind in Mijn Documenten. Ik kan het bestand GTA_SA.SET nergens vinden.. en in mijn documenten staat geen map met 'Rockstar Games', en op mijn (C:) staat het wel. maar ik kan geen bestand vinden met GTA_SA.SET Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) weet ik bijna 90% zeker dat het spel het weer doet! Toch denk ik dat ik je moet teleurstellen, je ene 10 procent is toch de reden. Als je fouten met modificaties hebt, zul je hiervan last hebben op 50% van het laden, of als je in de buurt komt van een modificatie. Anders zal het spel niet crashen, zodra je het spel in gaat. wat mijn tip is om even systeemherstel te gebruiken! Nee dus. Dat heeft toch geen enkele waarde voor een spel als San Andreas. en probeer de game met administrator rechten te spelen! rechtermuisknop -> eigenschappen -> Compatibiliteit -> en dan 'Dit programma als administrator uitvoeren' Of je leert lezen Hij heeft geen Vista, maar XP. XP heeft geen administrator recht nodig, indien je het eerder wel hebt kunnen spelen, en door een mod niet. Ik kan het bestand GTA_SA.SET nergens vinden.. en in mijn documenten staat geen map met 'Rockstar Games', en op mijn (C:) staat het wel. maar ik kan geen bestand vinden met GTA_SA.SET Of ga eens naar school, waar ze je leren lezen. Heb ik überhaupt IETS gezegd over de map Rockstar Games in Mijn Documenten? Nee. Bewerkt: 11 juni 2009 door Remi-X Reageren
CJ_bob Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik heb de mod verwijdered, pc opnieuw opgestart, nog steeds het zelfde probleem, spel verwijdert, opnieuw opgestart, spel instaleren, en de mod heb ik nu NIET geinstaleert staan. Ik snap niet meer wat ik fout heb gedaan, ik heb wel een doual boot met vista. Maar ik gebruik voor mijn spel XP. Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Hierbij zou GTA_SA.SET verwijderen nog wel eens kunnen helpen. Verwijder dit bestand uit de map GTA San Andreas User Files, die je vind in Mijn Documenten. Als dat niet werkt, probeer eens een New Game te starten. Als dat wel lukt, ligt het probleem bij je versie. Nogmaals EDIT: Uh, wtf? Bewerkt: 11 juni 2009 door Remi-X Reageren
CJ_bob Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Heb ik al gedaan, en het werkt niet, was ik vergeten neer te zetten sorry! Bewerkt: 11 juni 2009 door CJ_bob Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Uh, raar. Mag ik dan vragen hoe je San Andreas hebt geunistalleerd? Met de standaard uninstaller, of handmatig de map verwijderen uit de Program Files map? Reageren
Rikkieh Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 weet ik bijna 90% zeker dat het spel het weer doet! Toch denk ik dat ik je moet teleurstellen, je ene 10 procent is toch de reden. Als je fouten met modificaties hebt, zul je hiervan last hebben op 50% van het laden, of als je in de buurt komt van een modificatie. Anders zal het spel niet crashen, zodra je het spel in gaat. wat mijn tip is om even systeemherstel te gebruiken! Nee dus. Dat heeft toch geen enkele waarde voor een spel als San Andreas. en probeer de game met administrator rechten te spelen! rechtermuisknop -> eigenschappen -> Compatibiliteit -> en dan 'Dit programma als administrator uitvoeren' Of je leert lezen Hij heeft geen Vista, maar XP. XP heeft geen administrator recht nodig, indien je het eerder wel hebt kunnen spelen, en door een mod niet. Ik kan het bestand GTA_SA.SET nergens vinden.. en in mijn documenten staat geen map met 'Rockstar Games', en op mijn (C:) staat het wel. maar ik kan geen bestand vinden met GTA_SA.SET Of ga eens naar school, waar ze je leren lezen. Heb ik überhaupt IETS gezegd over de map Rockstar Games in Mijn Documenten? Nee. Volgens mij was een forum bedoeld om mensen te helpen? niet om mensen af te zeiken? Ik kan het bestand GTA_SA.SET nergens vinden.. en in mijn documenten staat geen map met GTA san andreas', en op mijn (C:) staat wel de map met rockstargames -> gta san andreas. maar ik kan geen bestand vinden met GTA_SA.SET Zo goed? bijdehandje Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 bijdehandje Ook hoi. Afzeiker Ik weet echt wel wat ik zeg hoor, ik ben weken bezig geweest om uit te zoeken hoe het systeem van San Andreas enzo werkt, dat ik ondertussen wel voor 99,9 % ken. Inderdaad, dit forum is om te helpen, en dat doe ik ook. Ik weet niet voor jouw hoor, maar GTA_SA.SET moet bestaan. San Andreas maakt dit bestand standaard aan, en zonder kan het niet werken. Je kan het wel verwijderen, waarna het opnieuw word aangemaakt, maar als het niet word aangemaakt, zal San Andreas niet kunnen werken. Dat je het niet kan vinden is wat anders. Misschien staat hij tussen je verborgen mappen ofzo. En ik zeik je niet af, ik help je alleen maar. Als jij ruzie zoekt, geef me maar een PB Reageren
CJ_bob Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Soory dat ik niks meer heb laten horen, maar jullie server lag eruit. Ik heb SA met de unistaller verwijderd, via software. Reageren
Rikkieh Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 bijdehandje Ook hoi. Afzeiker Ik weet echt wel wat ik zeg hoor, ik ben weken bezig geweest om uit te zoeken hoe het systeem van San Andreas enzo werkt, dat ik ondertussen wel voor 99,9 % ken. Inderdaad, dit forum is om te helpen, en dat doe ik ook. Ik weet niet voor jouw hoor, maar GTA_SA.SET moet bestaan. San Andreas maakt dit bestand standaard aan, en zonder kan het niet werken. Je kan het wel verwijderen, waarna het opnieuw word aangemaakt, maar als het niet word aangemaakt, zal San Andreas niet kunnen werken. Dat je het niet kan vinden is wat anders. Misschien staat hij tussen je verborgen mappen ofzo. En ik zeik je niet af, ik help je alleen maar. Als jij ruzie zoekt, geef me maar een PB Ik zoek geen ruzie.. ik ben net nieuw op dit forum en iemand begint mij meteen op een nogal arrogante manier te citeren.. maar staat het bestand in GTA San Andreas? of in andere mappen van van san andreas? Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Het staat niet in de San Andreas map, het staat echt in de UserFile map, die je vind in Mijn Documenten. Probeer eens dit adres, dan kom je er waarschijnlijk wel uit: XP: C:\Documents and Settings\[Jouw PC account naam]\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Of Vista: C:\Users\[Jouw PC account naam]\Documents\GTA San Andreas User Files Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Even kijken of de San Andreas installatie map wel echt is verwijdert. C:\Program Files\Rockstar Games\ Staat daar nog de San Andreas map? Zoja, verwijder deze dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.