CJ_bob Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Oke ik zal het spel verwijderen, en kijken! Edit: Spel verwijderd instakeren? De map is ook weg. Zelf verwijdered. Bewerkt: 15 juni 2009 door CJ_bob Reageren
Rikkieh Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Het staat niet in de San Andreas map, het staat echt in de UserFile map, die je vind in Mijn Documenten. Probeer eens dit adres, dan kom je er waarschijnlijk wel uit:XP: C:\Documents and Settings\[Jouw PC account naam]\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Of Vista: C:\Users\[Jouw PC account naam]\Documents\GTA San Andreas User Files niks... Reageren
CJ_bob Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Even kijken of de San Andreas installatie map wel echt is verwijdert. C:\Program Files\Rockstar Games\ Staat daar nog de San Andreas map? Zoja, verwijder deze dan Lezen, spel verwijderen, Rockstar map verwijderen, opnieuw instaleren! Reageren
Jochemd Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Even kijken of de San Andreas installatie map wel echt is verwijdert. C:\Program Files\Rockstar Games\ Staat daar nog de San Andreas map? Zoja, verwijder deze dan Lezen, spel verwijderen, Rockstar map verwijderen, opnieuw instaleren! Je kan ook gwn de mod deinstalleren? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Even kijken of de San Andreas installatie map wel echt is verwijdert. C:\Program Files\Rockstar Games\ Staat daar nog de San Andreas map? Zoja, verwijder deze dan Lezen, spel verwijderen, Rockstar map verwijderen, opnieuw instaleren! Je kan ook gwn de mod deinstalleren? Ik wil niet te moderatig overkomen, maar je reageerde op een post van een maand geleden! Reageren
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Jij dan . Jij reageerd op de post die gericht was aan een maand geleden . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 (bewerkt) Jij dan . Jij reageerd op de post die gericht was aan een maand geleden . Grrrr! Ik heb er het tabak van! Ik laat me niet sollen, als ik ook maar 1 warn krijg van die moderators, luister ik nooit meer naar hun!!! Bewerkt: 31 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Jij dan . Jij reageerd op de post die gericht was aan een maand geleden . Grrrr! Ik heb er het tabak van! Ik laat me niet sollen, als ik ook maar 1 warn krijg van die moderators, luister ik nooit meer naar hun!!! Dat is niet iets dat je zegt over mods , probeer hiermee op te passen. Reageren
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Inderdaad. Ik heb 60% warn, dus ik weet waar ik over praat . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Jij dan . Jij reageerd op de post die gericht was aan een maand geleden . Grrrr! Ik heb er het tabak van! Ik laat me niet sollen, als ik ook maar 1 warn krijg van die moderators, luister ik nooit meer naar hun!!! Dat is niet iets dat je zegt over mods , probeer hiermee op te passen. Maakt het wa uit? Als ik een warn heb, stop ik geheid met dit forum en stap ik over naar het forum van Belle Perez mijn idool!!! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Jij dan . Jij reageerd op de post die gericht was aan een maand geleden . Grrrr! Ik heb er het tabak van! Ik laat me niet sollen, als ik ook maar 1 warn krijg van die moderators, luister ik nooit meer naar hun!!! Dat is niet iets dat je zegt over mods , probeer hiermee op te passen. Maakt het wa uit? Als ik een warn heb, stop ik geheid met dit forum en stap ik over naar het forum van Belle Perez mijn idool!!! Euhm, ja rare post. Reageren
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Ga anders nu, als je er toch niet tegen kunt dat de Mods wat hebben aan te merken op je. Reageren
kesto Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hallo,Bij mij start GTA SA niet op, ik gebruik Windows XP. Voorheen heeft hij het altijd gedaan. Ik heb een mod geinstaleert, daar had ik een nieuwe uitbreid set voor gedownload. Sins dien deed het spel het niet meer, spel verwijderd. En opnieuwe geinstaleert. Hij doet het nog steeds niet. Hij loopt vast als ik mijn saved game laad, en dan als het balkje vol is wordt het scherm zwartm en kom ik weer in Windows terecht, en krijg ik het schermpje met niet verzenden voor mij. Bob hallo bob ik wil vragen of jij downgrade patch van filefront heb gedownload ik heb dat wel en van af toen doet hij ook niets meer Reageren
Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Hey, ik ben nieuw. M'n GTA werkt alleen in het begin menu & verder komt hij ook niet. Ik heb ook hulp nodig. Reageren
Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Hey, ik ben nieuw.M'n GTA werkt alleen in het begin menu & verder komt hij ook niet. Ik heb ook hulp nodig. Oja, ik heb geen mods of andere dergelijke ingestelt & ik gebruik Vista HP. Als je een instal disc heb van XP kan je hem formatteren & opnieuw installeren. Ik heb zelf geen instal disc van Vista. Daarom vraag ik hulp. Bewerkt: 7 augustus 2009 door Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.