david Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeert maar hoeveel kogels kan je eigenlijk hebben bij een wapen? volgens mij niet meer dan 10000 ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 volgens mij was dat 9999 en als je dan nog een magazijn vind dat sheb je gewoon dat wapen oneindig, tenminste dat was in VC en Gta 3 in Sa heb ik het no niet gedaan maar verwacht wel dat het zo is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 als je een missie ding hebt gedaan (vigilante = armor, medic = health) maar je kan oneindig kogels krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 of met de code Oneindig Ammo Bij deze cheat heb je oneindig kogels L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 nadat ik de shooting range ben gweest hep ik opeens oneindig kogels voor de Uzi's en de M4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ja je kunt oneindig veel kogels krijge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ja je kunt oneindig veel kogels krijge niet dubbelposten en postboosten! daarvan kan je een waarschuwing krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ja je kunt oneindig veel kogels krijge niet dubbelposten en postboosten! daarvan kan je een waarschuwing krijgen! Hij heeft op hetzelfde moment en het zelfde bericht gepost. Dat is een foutje van het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ja je kunt oneindig veel kogels krijge niet dubbelposten en postboosten! daarvan kan je een waarschuwing krijgen! Jouw Wannabe-Moderator gedrag komt me echt m'n strot uit!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 (bewerkt) of met de code Oneindig Ammo Bij deze cheat heb je oneindig kogels L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Down, L1, L1 Is dat niet een van de cheats die NIET werkt?correct me if im wrong en ik denk niet dat er een maximum is, maar als je 10000 kogels hebt staan de kogels er niet meer, maar heb je niet onijndig. want als je dan ff schiet komt er terug in de 9000. ik denk niet dat er een max. is :huh: :blink: Bewerkt: 22 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 die code werkt echt wel hoor het tellertje blijft gewoon staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 volgens mij is het max. 9999, en cheats zijn zwak <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 die code werkt echt wel hoor het tellertje blijft gewoon staan Ah dat verklaart veel... thx cheats zijn zwak <_< Ieder zijn eigen mening *zucht*. maar als je het spel uitspeelt is cheats altijd leuk voor lol te maken :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 bij de ammunition shop hoe dat dat ding ook mag heten kan je maximaal 9999 kogels kopen voor elk geweer met alleen cheaten kan je volgens mij oneindig krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.