RRGangstertje Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) kijk, ik heb een script gekregen van een maat van mij. Als ik dus /login doe + ingelogd ben. Komt er te staan: Visit www.website.nl ik wil graag mijn eigen website daar neerzetten. Maar.. ik doe "find" in me script. Maar hij vind niks. Waartussen vind ik dat? Danku voor uw hulp! EDIT: Heb het al gevonden ty voor diegene die zei dat het tussen filterscripts stond Dankuwel Bewerkt: 12 juni 2009 door RRGangstertje Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Stuur je script eens via pastebin of PB hem mij. Dan kan ik zoeken. Dat is makkelijker. En welk script gebruik je? Bewerkt: 12 juni 2009 door Remcconen Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Hij gebruikt PEN edit, maar die lijn staat in scriptfiles en niet in het script. Bewerkt: 13 juni 2009 door D-V-D-K Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Volgens mij gebruik jij een illegaal script. Ik heb er ook mee gewerkt, en wist toen waar het stond. Als je mij het mapje scriptfiles stuurt, kan ik wel even zoeken? Bewerkt: 12 juni 2009 door Remcconen Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Stuur je script eens via pastebin of PB hem mij. Dan kan ik zoeken. Dat is makkelijker. En welk script gebruik je? Ik gebruik P.E.N Reborn no.1 is dat illigaal? zo ja, dan kap ik er direct mee. Reageren
Remcconen Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Stuur je script eens via pastebin of PB hem mij. Dan kan ik zoeken. Dat is makkelijker. En welk script gebruik je? Ik gebruik P.E.N Reborn no.1 is dat illigaal? zo ja, dan kap ik er direct mee. Als je echt PEN Reborn NO 1 gebruikt niet. Stuur je map scriptfiles per PB naar me. Dan fix ik het voor je, als ik het nog kan vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.