RRGangstertje Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Hallo, ik wil voor mijn server een eigen VIP system met de commando's /makevip en /vips. De vips moeten ook een aantal CMD'S kunnen. Heb jij zo'n system. En wil je hem mij geven? zet hier dan de download of vraag mijn xfire Of wie kan er 1tje voor me maken? ty Bewerkt: 12 juni 2009 door RRGangstertje Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard. Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Bewerkt: 12 juni 2009 door D-V-D-K Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard.Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Hoe maak ik een Stats regel aan? Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard.Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Hoe maak ik een Stats regel aan? Dat licht er aan welk script je gebruikt, heb je het over PEN Reborn zoals je in dat andere topic zij? Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Je kan als aller eerste even een nieuwe ''stats regel'' aanmaken, dus een nieuwe functie waar de player een bepaalde stats bewaard.Daarna kun je /vips afkijken van /admins en een beetje aanpassen, zelfde met /makeadmin naar /makevip, werkt allemaal ong. hetzelfde. Hoe maak ik een Stats regel aan? Dat licht er aan welk script je gebruikt, heb je het over PEN Reborn zoals je in dat andere topic zij? P.E.N Reborn no.1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.