gtafreak321 Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 waarschijnlijk kennen jullie dit spel wel ik heb hem dus op mijn PS3 maar ik begin te twijfelen of ik GH zou verkopen en dat rockband ervoor weer zal halen. hebben jullie misschien tips? ( het gaat me voornamelijk om het drumstel dat erbij zit. want ik vind die van GH een beetje duur om alleen te halen en bij rockband is ie een stuk goedkoper. maar ik wil natuurlijk wel een beetje kwaliteit een realisme) Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Volgens mij was er een patch die er voor zorgde dat je ook rockband spullen kon gebruiken, maar dat kon ook nog wel eens andersom zijn geweest . Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Volgens mij was er een patch die er voor zorgde dat je ook rockband spullen kon gebruiken, maar dat kon ook nog wel eens andersom zijn geweest . ik had hier ook wel wat van gehoord maar volgens mij was dat een beetje uit de duim gezogen, want Guitar hero zal denk ik niet zo snel samen gaan werken met Rockband. Reageren
cj101 Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) Lol ik heb hen net nog gehaald voor 80 euro[/font] + gitaar met korting van anwb pas[/font] bij f[/font]ree record shop[/font] is echt vet! Bewerkt: 13 juni 2009 door cj101 Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bewerkt) ik ben er nu denk ik toch uit dat ik het drumstel van Guitar hero ga halen, zat eerst nog te twijfelen omdat ik over een paar maand ook een speedfight 2 wou halen. (daar zit wel een beetje prijsverschil tussen maar het kan net dat honderdje zijn dat ik net nodig heb ervoor Bewerkt: 13 juni 2009 door gtafreak321 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 ik ben er nu denk ik toch uit dat ik het drumstel van Guitar hero ga halen, zat eerst nog te twijfelen omdat ik over een paar maand ook een speedfight 2 wou halen.(daar zit wel een beetje prijsverschil tussen maar het kan net dat honderdje zijn dat ik net nodig heb ervoor wou je een keertje samen guitar hero world tour spelen ik heb ook guitar hero metallica Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 ik ben er nu denk ik toch uit dat ik het drumstel van Guitar hero ga halen, zat eerst nog te twijfelen omdat ik over een paar maand ook een speedfight 2 wou halen.(daar zit wel een beetje prijsverschil tussen maar het kan net dat honderdje zijn dat ik net nodig heb ervoor wou je een keertje samen guitar hero world tour spelen ik heb ook guitar hero metallica ik kan hem donderdag pas ophalen: balen! ik kan niet zolang wachten Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Kijk.. De instrumenten van GH liggen veel fijner in de hand als die van RB. De drumkit is stiller, en voelt realistischer aan. Qua kwaliteit moet je dus bij GH zijn. De enige reden waarom je RB moet kopen is omdat de tracklist beter is. Of omdat jij die instrumenten wel fijn vind.. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 ik vind die tracklist nog niet zo erg weet niet waarom maar er zit allemaal wel mooie muziek bij en in november moet als het goed is Guitar hero 5 uitkomen. ik blijf toch bij de GH heel trouw Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 ik vind die tracklist nog niet zo erg weet niet waarom maar er zit allemaal wel mooie muziek bij en in november moet als het goed is Guitar hero 5 uitkomen. ik blijf toch bij de GH heel trouw Kleine toevoeging,, 1 september komt guitar hero 5 uit en 9 okt ben ik jarig dus dat vraag ik zowiso voor mijn verjaardag want ik heb revieuws gezien en het word egt een geweldige game, mensen kunnen inspringen tijdens de game, je kan nu 2x gitaar 2x bass 2x drum 2x zingen enz spelen dus met max 5 player band ofzo kan het fout hebben maargoed, Reageren
-Stan- Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ik vind het GH drumstel mooier dan die van RockBand. Bij die van RockBand heb je alleen vier trommels naast elkaar bij die van Guitar Hero heb je ook een bass pedal en twee snares(is toch wel wat realistischer:P) Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik vind het GH drumstel mooier dan die van RockBand. Bij die van RockBand heb je alleen vier trommels naast elkaar bij die van Guitar Hero heb je ook een bass pedal en twee snares(is toch wel wat realistischer:P) ondertussen wacht ik nog steeds op dat verdraaide drumstel matige mediamarkt Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik heb hem voor op de Wii met gitaar en drumstel. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 eindelijk vandaag bericht gekregen dat ik hem op kan halen na bijna 3 weken Reageren
tjoef Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik vind het GH drumstel mooier dan die van RockBand. Bij die van RockBand heb je alleen vier trommels naast elkaar bij die van Guitar Hero heb je ook een bass pedal en twee snares(is toch wel wat realistischer:P) Een drumstel zonder basspedaal is nooit volledig, en zelfs op een game is dat zo. Dus het drumstel van Rock Band heeft ook een basspedaal. En wat bedoel je met twee snares? En om het toch niet al te hard op een nutteloze bump te laten lijken: Ik speel zelf ook GH: World Tour met drum, en vindt het echt wel het tofste spel ever Kan niet wachten tot de 5 uitkomt!! Het drumstel van GH is wel in orde, al denk ik dat de kwaliteit van RB net iets beter is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.