Jump to content

Is peno.1 gebruiken illigaal?


RRGangstertje

Recommended Posts

Volgensmij is het niet illigaal, want het heeft geen copyright. Bijna elke servers gebruiken hem, met een Speed-O-Meter, ofzo. :7

Edit: Remcconen was me voor! :@

Bewerkt: door Illuminati
Link to comment
Delen op andere websites

Is Peno.1 script gebruiken illigaal of niet?

Ook als je hem geëdit heb?

Nouja eerlijk gekregen niet. ik heb hem gedownload.

Mijn kameraad gaf mij de link :puh:

Nu nogsteeds on-illigaal?

want ik heb wel veel cmd's erin gezet + wagens.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er wel een beetje aan welke versie van Pen1 je hebt.

Het originele script (dus Pen LS) is niet illigaal, mag je dus downloaden, zelf aan prutsen, op je server draaien, enz. enz. En verder zijn er allerlei pen1 edits in omloop die ook gewoon legaal zijn

Voorzover ik weet is er maar 1 pen1 versie die illigaal is, namelijk de Pen1 in San Fierro (of was het LV? :clown: ) die een poos terug was uitgelekt via het SA:MP forum. (Als ik het goed heb werd als je dat script draaide je server uit de master-list verwijderd)

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je PEN download van bijvoorbeeld sa-mp forum is dat legaal, alleen de zogenaamde ''PEN Fugitive: SF'' is illegaal verklaart door sa:mp zelf omdat die gestolen is.

Als iemand bijvoorbeeld een PEN edit heeft gemaakt, en jij gebruikt hem zonder toesteming is dat illegaal, want je maakt gebruik van creaties van iemand anders zonder toesteming, alleen iemand die hem heeft gemaakt, de orginele maker er van (dus in het geval van een edit, de gene die het meeste er aan gewerkt heeft) kan/mag beslissen wat er mee gaat gebeuren.

Verder is bijvoorbeeld het stelen van script ook illegaal.

Stelen zoals wat ik hierboven al zij gebruiken zonder toestemming, of stelen doormiddel van hacken van bijvoorbeeld iemand zijn pc of ftp waar het script op staat.

Als je PEN Reborn gebruikt (weet niet zeker of je die gebruikt maar zag ik in een ander topic van jouw), als je die gebruikt is dat legaal en dus niks aan de hand, dat komt omdat 1 van de makers het openbaar heeft gemaakt op de sa-mp forum.

Je mag dan dus niet de credits verwijderen of namen weg-halen.

Bewerkt: door D-V-D-K
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er wel een beetje aan welke versie van Pen1 je hebt.

Het originele script (dus Pen LS) is niet illigaal, mag je dus downloaden, zelf aan prutsen, op je server draaien, enz. enz. En verder zijn er allerlei pen1 edits in omloop die ook gewoon legaal zijn

Voorzover ik weet is er maar 1 pen1 versie die illigaal is, namelijk de Pen1 in San Fierro (of was het LV? :clown: ) die een poos terug was uitgelekt via het SA:MP forum. (Als ik het goed heb werd als je dat script draaide je server uit de master-list verwijderd)

P.E.N Reborn no.1 LS heb ik

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je PEN download van bijvoorbeeld sa-mp forum is dat legaal, alleen de zogenaamde ''PEN Fugitive: SF'' is illegaal verklaart door sa:mp zelf omdat die gestolen is.

Als iemand bijvoorbeeld een PEN edit heeft gemaakt, en jij gebruikt hem zonder toesteming is dat illegaal, want je maakt gebruik van creaties van iemand anders zonder toesteming, alleen iemand die hem heeft gemaakt, de orginele maker er van (dus in het geval van een edit, de gene die het meeste er aan gewerkt heeft) kan/mag beslissen wat er mee gaat gebeuren.

Verder is bijvoorbeeld het stelen van script ook illegaal.

Stelen zoals wat ik hierboven al zij gebruiken zonder toestemming, of stelen doormiddel van hacken van bijvoorbeeld iemand zijn pc of ftp waar het script op staat.

Als je PEN Reborn gebruikt (weet niet zeker of je die gebruikt maar zag ik in een ander topic van jouw), als je die gebruikt is dat legaal en dus niks aan de hand, dat komt omdat 1 van de makers het openbaar heeft gemaakt op de sa-mp forum.

Je mag dan dus niet de credits verwijderen of namen weg-halen.

>>htttp://forum.sa-mp.com/index.php?topic=81362.0<<

hij is van sa:mp forum :D

Link to comment
Delen op andere websites

hoe geef je coprank?:O

/addcop?

Ga niet lopen raden. Je doet het met het commando waarmee je alles instelt. Level, geld etc. /stats volgens mij.

ene nog wat? waar kan ik penlv of pensf downloaden want ik google maar dan krijg ik allemaal andre shit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...