Jump to content

Server ligt offline


Aizen

Recommended Posts

Ik heb deze week opnieuw een server gemaakt, maar als ik die batchfile open, dan ligt de server alsnog offline. Ik heb alles gedaan wat er in die FAQ staat ... Wat is het probleem en hoe kan ik het oplossen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je eigenlijk precies?

Of je hebt de server aanstaan, maar je kunt er niet inkomen via extern IP adres? dan is er iets mis met de instellingen van je portforwarding.

Of je start de server, maar hij sluit gelijk weer? geen game-mode ingevoerd in server.cfg? geen rcon password ingevoerd? enz. enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je eigenlijk precies?

Of je hebt de server aanstaan, maar je kunt er niet inkomen via extern IP adres? dan is er iets mis met de instellingen van je portforwarding.

Of je start de server, maar hij sluit gelijk weer? geen game-mode ingevoerd in server.cfg? geen rcon password ingevoerd? enz. enz.

Ik heb mijn server aanstaan, maar als ik erin ga, dan zegt ie dat de server niet reageert.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je "The server didn't respond. Retrying ..." ?

Screen sticks at "Connecting to xxx.xxx.xxx.xx:xxxx"

The server could be offline, or if you cant connect to any server, disable your firewall and see if it works. If it does you must set up your firewall properly - go to its website to find out how. It could also be that you have an old version of SA-MP, download the latest version from the SA-MP download page.

Oh ja, op je eigen server spelen doe je met het ip 127.0.0.1:7777 oftewel localhost:7777

Link to comment
Delen op andere websites

Tweede probleem. Mijn vrienden kunnen niet op de server, ze zien hem niet staan als ze het IP hebben toegevoegd. Mijn server werkt, maar er kunnen geen andere mensen in. Komt dit omdat ik bij Lanmode 0 gezet heb en daardoor die mode uitgeschakelt is ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...