Aizen Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Ik heb deze week opnieuw een server gemaakt, maar als ik die batchfile open, dan ligt de server alsnog offline. Ik heb alles gedaan wat er in die FAQ staat ... Wat is het probleem en hoe kan ik het oplossen ? Reageren
Ymosky Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Hoe bedoel je eigenlijk precies? Of je hebt de server aanstaan, maar je kunt er niet inkomen via extern IP adres? dan is er iets mis met de instellingen van je portforwarding. Of je start de server, maar hij sluit gelijk weer? geen game-mode ingevoerd in server.cfg? geen rcon password ingevoerd? enz. enz. Reageren
Aizen Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Hoe bedoel je eigenlijk precies?Of je hebt de server aanstaan, maar je kunt er niet inkomen via extern IP adres? dan is er iets mis met de instellingen van je portforwarding. Of je start de server, maar hij sluit gelijk weer? geen game-mode ingevoerd in server.cfg? geen rcon password ingevoerd? enz. enz. Ik heb mijn server aanstaan, maar als ik erin ga, dan zegt ie dat de server niet reageert. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Bedoel je "The server didn't respond. Retrying ..." ? Screen sticks at "Connecting to xxx.xxx.xxx.xx:xxxx"The server could be offline, or if you cant connect to any server, disable your firewall and see if it works. If it does you must set up your firewall properly - go to its website to find out how. It could also be that you have an old version of SA-MP, download the latest version from the SA-MP download page. Oh ja, op je eigen server spelen doe je met het ip 127.0.0.1:7777 oftewel localhost:7777 Reageren
Aizen Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hij staat online, bedankt voor de hulp! Reageren
Aizen Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Tweede probleem. Mijn vrienden kunnen niet op de server, ze zien hem niet staan als ze het IP hebben toegevoegd. Mijn server werkt, maar er kunnen geen andere mensen in. Komt dit omdat ik bij Lanmode 0 gezet heb en daardoor die mode uitgeschakelt is ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Nee, lanmode zorgt er alleen voor dat er meer data naar de cliënt wordt gestuurd, zodat je een "zachtere" gameplay hebt. Reageren
Aizen Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 En hoe moet ik dat probleem oplossen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.