thuron Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Word je er moe van alles steeds maar weer opnieuw te vertellen? Of wil je wel eens een andere manier dan de rest? Bij deze bieden wij een Service aan voor met name Serverhouders om je eigen Server Applicatie te krijgen. Met zo'n applicatie kun je heel gemakkelijk informatie overbrengen, of je gegevens bijhouden. Het is heel gemakkelijk te gebruiken voor iedereen: 1 druk op het bestand, en het programma start zich op. Voor meer informatie: Pm me voor mijn e-mail adres. Sir Software aka Thuron/Dagor Reageren
Dieko Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Dit is al de tweede topic die je over je programma hebt gemaakt. En je mag geen reclame maken op het forum Reageren
thuron Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Dit is al de tweede topic die je over je programma hebt gemaakt.En je mag geen reclame maken op het forum het is geen programma. het is een service. als mensen dat willen, kunnen ze dat krijgen. zegmaar een script, alleen dan een programma Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Dit is al de tweede topic die je over je programma hebt gemaakt.En je mag geen reclame maken op het forum het is geen programma. het is een service. als mensen dat willen, kunnen ze dat krijgen. zegmaar een script, alleen dan een programma Maar het blijft illegaal op dit forum. Reageren
thuron Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Dit is al de tweede topic die je over je programma hebt gemaakt.En je mag geen reclame maken op het forum het is geen programma. het is een service. als mensen dat willen, kunnen ze dat krijgen. zegmaar een script, alleen dan een programma Maar het blijft illegaal op dit forum. dan zouden scripts die je weergeeft op dit forum ook illegaal zijn. Bewerkt: 12 juni 2009 door thuron Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 De scripts die ik gebruik worden goedgekeurd door Xbox en is ook nog gebruikt door andere Moderatoren dus ik weet niet wat je zeurt. Reageren
thuron Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 ík zeur niet, dat denk ik eerder van jullie. maar waarom zouden zelfgemaakte scripts op de forum wel zijn toegestaan, en zelfgemaakte programma's niet??? het komt op het zelfde neer... alleen een andere taal. Als ik had gezegt dat ik een service had dat ik scripts voor mensen maakte, zou het dan wel goed geweest zijn? en zo ja, waarom programma's niet dan? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Zullen we de ruzie verder maken met een PB'tje? Reageren
Kloep Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Dit is niet tegen de regels, hij bied enkel zijn diensten aan. Bewerkt: 12 juni 2009 door Kloep Reageren
thuron Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 kijk eens, iemand die mn diensten apprecieerd Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 kijk eens, iemand die mn diensten op prijs steld Apprecieerd is vaag Engels. Zullen we het aan een Moderator vragen? Reageren
thuron Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 hmm, als je in het woordenboek kijkt, zul je het wel degelijk terugvinden, maar ja, nvm. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Vandaar dat ik een 5 sta op Nederlands. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.