Jump to content

waar kan ik een Super GT vinden?


z0nnebril

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een Super GT

ik heb de missies allemaal al gedaan waarin je hem tegenkomt, dus dat heeft geen zin...maar bij races kom ik hem ook niet tegen..?? Ik kom bij races geen enkele snelle auto tegen, alleen maar van die slome :duh:

Moet ik meer races doen zodat ik tegen snelere auto's moet of moet ik in een bepaalde auto naar een race toe rijden?

kan iemand mij helpen de super GT te vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat racen: rij dan rond in een Turismo of Comet of Coquette of Infernus. Turismo is het makkelijkste te krijgen(als ze niet op de weg spawnen), ga naar je eerste savehuis in Algonquin, en rij dan even dit stukje van deze weg af. Als je van noord naar zuid rijd zul je op een gegeven moment op een hoek aan de linkerkant een Turismo dealer tegenkomen.. Misschien kende je die al, maar ik zet hem er maar even bij :)

Gewoon daar een Turismo stelen(je krijgt wel een wanted level maarja..) en dan een race starten. Nu zullen er als het goed is alleen sportwagens mee doen, waar hopelijk een Super GT bij zit, zo niet, hetzelfde opnieuw doen en blijven proberen, op een gegeven moment zal er wel een bij zitten.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat racen: rij dan rond in een Turismo of Comet of Coquette of Infernus. Turismo is het makkelijkste te krijgen(als ze niet op de weg spawnen), ga naar je eerste savehuis in Algonquin, en rij dan even dit stukje van deze weg af. Als je van noord naar zuid rijd zul je op een gegeven moment op een hoek aan de linkerkant een Turismo dealer tegenkomen.. Misschien kende je die al, maar ik zet hem er maar even bij :)

Gewoon daar een Turismo stelen(je krijgt wel een wanted level maarja..) en dan een race starten. Nu zullen er als het goed is alleen sportwagens mee doen, waar hopelijk een Super GT bij zit, zo niet, hetzelfde opnieuw doen en blijven proberen, op een gegeven moment zal er wel een bij zitten.

dit had ik dus al gedaan, maar toen moest ik alsnog tegen allemaal slome auto's :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat racen: rij dan rond in een Turismo of Comet of Coquette of Infernus. Turismo is het makkelijkste te krijgen(als ze niet op de weg spawnen), ga naar je eerste savehuis in Algonquin, en rij dan even dit stukje van deze weg af. Als je van noord naar zuid rijd zul je op een gegeven moment op een hoek aan de linkerkant een Turismo dealer tegenkomen.. Misschien kende je die al, maar ik zet hem er maar even bij :)

Gewoon daar een Turismo stelen(je krijgt wel een wanted level maarja..) en dan een race starten. Nu zullen er als het goed is alleen sportwagens mee doen, waar hopelijk een Super GT bij zit, zo niet, hetzelfde opnieuw doen en blijven proberen, op een gegeven moment zal er wel een bij zitten.

dit had ik dus al gedaan, maar toen moest ik alsnog tegen allemaal slome auto's :duh:

volgens mij moet je dan eerst een paar races hebben gedaan om tegen snellere tegenstanders te kunnen.

dit was tenminste bij mij zo

Bewerkt: door gtafreak321
Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat racen: rij dan rond in een Turismo of Comet of Coquette of Infernus. Turismo is het makkelijkste te krijgen(als ze niet op de weg spawnen), ga naar je eerste savehuis in Algonquin, en rij dan even dit stukje van deze weg af. Als je van noord naar zuid rijd zul je op een gegeven moment op een hoek aan de linkerkant een Turismo dealer tegenkomen.. Misschien kende je die al, maar ik zet hem er maar even bij :)

Gewoon daar een Turismo stelen(je krijgt wel een wanted level maarja..) en dan een race starten. Nu zullen er als het goed is alleen sportwagens mee doen, waar hopelijk een Super GT bij zit, zo niet, hetzelfde opnieuw doen en blijven proberen, op een gegeven moment zal er wel een bij zitten.

dit had ik dus al gedaan, maar toen moest ik alsnog tegen allemaal slome auto's :duh:

volgens mij moet je dan eerst een paar races hebben gedaan om tegen snellere tegenstanders te kunnen.

dit was tenminste bij mij zo

ja, ik ben al wat verder met de races...het is niet zo moeilijk, ik heb ook door dat de auto's sneller worden dus ik ga er vanuit dat ik nog een paar races moet doen en dan hopen dat die er bij zit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...