Jump to content

[Help] Super traag internet


bramboy

Recommended Posts

Beste forumleden,

sinds kort word mijn internet snelheid een beetje vertraagt.

Alleen al voor een download van 50mb doet mijn internet er al gauw een half uur tot 3kwart op.

Ik doe verder niks dan 1 ding download.

Eerst was een downloadje van 50mb binnen een minuut gedaan maar wordt steeds en steeds trager

Bg info:

router: Thomson Speedtouch

Hosted by: hetnet

Meer info nodig? zeg het ff

Ik weet neit of ik het hier goed heb geplaats!

Link to comment
Delen op andere websites

dat is echt puen onzin, daardoor gaat zeker een downlaod er tientallen keren trager over doen?

En trouwens, IE8 is sneller dan FF3, die bij mij trouwens van de bugs barst, dat is echt ernstig, IE8 is daarbij imo vele malen stabieler.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je me toch vertellen hoe hij dan aan het wachtwoord komt :? . Internet Explorer is vanuit mijn zicht inderdaad wat trager dan Firefox. Maar zoveel verschil maakt dat niet, dus het zal daar wel niet aan liggen. Kijk eens of er meerdere accounts tegelijk aanstaan. Dit slurpt namelijk ook behoorlijk wat internet snelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je me toch vertellen hoe hij dan aan het wachtwoord komt :? . Internet Explorer is vanuit mijn zicht inderdaad wat trager dan Firefox. Maar zoveel verschil maakt dat niet, dus het zal daar wel niet aan liggen. Kijk eens of er meerdere accounts tegelijk aanstaan. Dit slurpt namelijk ook behoorlijk wat internet snelheid.

Raden, brutal force kraken, via een programma decoderen... Alles is mogelijk in de informatica wereld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je me toch vertellen hoe hij dan aan het wachtwoord komt :? . Internet Explorer is vanuit mijn zicht inderdaad wat trager dan Firefox. Maar zoveel verschil maakt dat niet, dus het zal daar wel niet aan liggen. Kijk eens of er meerdere accounts tegelijk aanstaan. Dit slurpt namelijk ook behoorlijk wat internet snelheid.

Ik zie nergens staan dat hij een wachtwoord heeft?

Maar met het downloaden maakt het toch niet uit welke browser je hebt, maar eerder welke torrents je gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

zou het niet kunnen dat je draadloos internet hebt, en dat iemand anders (je buurman ofzo) doodleuk op jouw internet zit, en doodleuk allemaal zooi zit te downloaden?

ja dat kan, log in op je router en check de clients list, kan je ze ook mooi ervanaf kicken als het goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk je Virusscanner en dan naar je Verbindingen. Kan je zien welke programma's er verbinding met internet maken en hoeveel mb/kb ze daarvoor gebruiken. Misschien is er een of ander programma dat veel internet vreet, zonder dat je ziet dat hij aanstaat..

Ik zit trouwens ook bij HetNet en laatste tijd is hij inderdaad wat sloom..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...