Jump to content

Playstation 3 kapot door eigen fout.

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn PS3 is kapot doordat ik over de kabels heen struikelde en toen viel de PS3 van de kast en nu is het stuk helaas, het doet het nog wel maar toen ik UFC uit mn playstation haalde zat er een paar erge krassen op dus nu maakt mijn ps3 krassen.

Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen want SONY zegt dat je na 1 jaar 200 Euro moet betalen voordat ze dat ding willen maken dus ik voel me flink genaaid.

http://img189.imageshack.us/i/dsc00274r.jpg/

http://img10.imageshack.us/i/dsc00275hgx.jpg/

Dat ding is wel van heel goedkoop plastic gebouwd helaas. 400 euro kwijt.

En ik hoef geen fanboy reacties want daar zit niemand op te wachten.

Ik denk dat ik nu maar een 360 koop en dat ding lekker laat ombouwen, ik ga geen weer honderde euros besteden voor een console.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

3

• Dwayne Forge

3

• Gijsso

3

• Dr.Oppai

3

Geplaatst:

Je kan de buitenkant erafschroeven en kijken wat er mis is. Dit is legaal, maar wel op eigen risico. Maarja, wat heb je te verliezen, dat ding is toch al kapot. Je kan hetgeen dat de krassen maakt vervangen/ (laten) verwijderen. Je red hiermee je console. Het is het ook waard om eens langs een technicus te gaan. Ik heb een keer mijn '360 daarheen gebracht en ze konden hem met succes maken. Als je geluk hebt doen ze het ook nog eens gratis, dus veel succes ^_^.

Geplaatst:

Tuurlijk ben je niet genaait. Sony kan er niks tegen doen dat jij je kabels laat slingeren. Als iedereen z'n PS3 zou mollen en sony zou ze gratis moeten repareren, heeft Sony veel verlies. Het was tenslotte je eigen fout.

En even over dat goedkope plastic: de case is van hard, sterk plastic(achtig materiaal) gemaakt. Het is natuurlijk logisch dat als jij met 60 KG hem van een kast gooit, dat hij kapot gaat. Als sony een nieuwe console gaat ontwerpen, denken ze niet: O, maak hem maar wat steviger, voor als iemand hem van de kast gaat gooien...

Als ik jou was zou ik hem door sony laten repareren. Als je voor een 360 gaat ben je ook wel zo'n €200,-. Aangezien je eerst de 360 moet kopen. wat zo'n 180 euro kost, dan nog een leuke game en je bent al weer meer kwijt.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een 360 koop dan laat ik dat ding ombouwen.

Ik heb het niet van een kast gegooid en ik ga geen 200 euro betalen voor een systeem wat me 400 heeft gekost.

En ik laat mn kabels nooit slingeren ik wou mijn PS3 op een andere plaats aansluiten en toen viel ik er over.

Dat plastic is niet sterk het mag niet kapot gaan als dat ding 1 meter naar beneden pleurt.

Maar gelukkig wilt een kennis van me het gratis maken en ben ik een stuk blijer dan gister.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:

Als je je computer van één meter naar beneden gooit doet hij het ook niet meer, dit is hetzelfde als een TV, en ook hetzelfde als een Playstation. Die dingen kunnen daar niet tegen. Daarnaast is het wel een stevig plastic/metaal. Anders zou hij niet €400,- kosten. Ik raad je aan om volgende keer de stekkers er van te voren uit te halen :7

Daarnaast, ik weet niet of er een GameMania bij jou in de buurt is, maar die repareren gratis games en consoles. Hier moet je maar eens langsgaan. Kijk voor mee informatie op de Gamemania website.

Geplaatst:

Hoeveel kost dat ombouwen, ook niet niks. Als je dan een X360 koopt, ben je toch al iets van 300 euro kwijt, met ombouwen.

Geplaatst:

Hoeveel kost dat ombouwen, ook niet niks. Als je dan een X360 koopt, ben je toch al iets van 300 euro kwijt, met ombouwen.

Minder dan 300, ongeveer 225 euro voor een complete Arcade, die omgebouwd is. Voor een Pro betaal je 285 euro en 350 voor de Elite.

Geplaatst:

Ik heb het niet van een kast gegooid en ik ga geen 200 euro betalen voor een systeem wat me 400 heeft gekost.

En ik laat mn kabels nooit slingeren ik wou mijn PS3 op een andere plaats aansluiten en toen viel ik er over.

Dat plastic is niet sterk het mag niet kapot gaan als dat ding 1 meter naar beneden pleurt.

Maar gelukkig wilt een kennis van me het gratis maken en ben ik een stuk blijer dan gister.

Ik gok dat een PS3 is gemaakt voor games etc. af te spelen, niet om te vallen, dat zegt mij meer dan genoeg.

Daarnaast, als je hem door Sony zou laten maken, moet je 200 euro neerdokken, dit is ook buiten de garantie van Sony om, en weet niet of je nog garantie had, maar daar had je in deze situatie toch niks aan.

Geplaatst: (bewerkt)

ombouwen kost iets van 40/50 euro(bij mij wel )dus dan is het ong.220/230

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Maar als ik jou nou goed begrijp, ben je nu boos op Sony dat het buiten de garantie valt als jij 'm laat vallen, en dat Sony de PS3 niet heeft gemaakt om te vallen, waarna jij 'm laat vallen waardoor jij 200 moet betalen? Als dat ook gebeurd bij een X360, dan zul je wel hetzelfde moeten betalen.

Het ligt dus niet aan Sony.

En zie dit niet als een fanboy post. Als ik een X360 had, dan zou ik dit ook posten. Ik wil dus gewoon zeggen dat dit volledig jouw schuld is (al klinkt het hard).

Geplaatst:

ja dat is behoorlijk klote[/font] voor je, wat je toch wel het beste kan doen is naar zo'n techneut gaan die er wel een beetje verstand van heeft. ( en er niet al te veel voor vraagt )

ik heb het zelf ook al eens gehad met mijn PS3 dat ik achter een draadje bleef haken maar toen nam ik ineens mijn hele USB uitgang met mij mee. toen had ik ook even een gesprekje met de heer hierboven:P hij doet het dus nog wel maar het zal voor de verkoop wat minder gaan.

Geplaatst:
Maar als ik jou nou goed begrijp, ben je nu boos op Sony dat het buiten de garantie valt als jij 'm laat vallen, en dat Sony de PS3 niet heeft gemaakt om te vallen, waarna jij 'm laat vallen waardoor jij 200 moet betalen? Als dat ook gebeurd bij een X360, dan zul je wel hetzelfde moeten betalen.

Het ligt dus niet aan Sony.

En zie dit niet als een fanboy post. Als ik een X360 had, dan zou ik dit ook posten. Ik wil dus gewoon zeggen dat dit volledig jouw schuld is (al klinkt het hard).

tuurlijk is hij boos op sony,als je ps3 kapot is ben je boos en dan zit je natuurlijk niet te wachten op een antwoord dat je 200 euro moet betalen :D .als je afgekoeld ben dan weet je dat ook dat het niet sony's schuld is.

Geplaatst:

Ik begrijp dat je niet blij bent met het feit dat je 200 euro moet betalen aan reperatie kosten, maar zoals gezegd is het voledig je eigen schuld en treft sony hier geen enkele blaam. Tevens je opmerking van dat het plastic goedkoop is en dat het belachelijk is dat hij na een val van één meter kapot is vind ik alleen maar grappig. Een console is ervoor gebouwd om stil te staan en games/film/etc. af te spelen niet om te vallen.

Tot slot heb ik in dit topic meerdere keren de woordencombinatie "Xbox360" en "ombouwen" voorbij zien komen. Dit is illegaal en niet gewenst op dit forum. Bij herhaling volgen maatregelen

Geplaatst:
t is gewoon je eigen schuld...

dan moet je geen garantie van sony verwachten... :duh:

Naja Sony geeft sowieso al maar 1 jaar garantie, wat heel weinig is voor zo'n apparaat.

Maar ik snap dat ze dit niet zullen vergoeden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...