Jump to content

Playstation 3 kapot door eigen fout.

Recommended Posts

Geplaatst:
t is gewoon je eigen schuld...

dan moet je geen garantie van sony verwachten... :duh:

Naja Sony geeft sowieso al maar 1 jaar garantie, wat heel weinig is voor zo'n apparaat.

Maar ik snap dat ze dit niet zullen vergoeden.

Garantie is dat de console zelf niet goed is, dan er misschien een klein foutje in een circuit zit. Vallen hoort absoluut niet bij garantie. En 1 jaar is genoeg om te zien of hij inderdaad kapot is van binnen. En omdat Sony zo zeker is van dat de PS3 helemaal niet vaak kapot gaat, zien ze het nut niet om meer te geven.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

3

• Dwayne Forge

3

• Gijsso

3

• Dr.Oppai

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ja wat denk je .

Owh mijn garantie verloopt bijna effe PS3 op de grond flikkeren dan kan ik een nieuwe krijgen van Sony.

Ja sorry maar helaas misschien kan je zeggen dat er een fout in de ps zat waardoor uit zich zelf van de kast schoof.

Kijk je hebt bij Dixons een 1 jarige verzekering als ie kapot valt waterschade etc .. als je nieuwe aanschaft koop hem dan bij hun

Bewerkt: door MrIndependent
Geplaatst:

Naja Sony geeft sowieso al maar 1 jaar garantie, wat heel weinig is voor zo'n apparaat.

als jij je XBOX verkoopt aan iemand, die iemand gooit m op de grond en vraagt zijn geld terug,

zou jij dan het geld aan m geven? :N

Geplaatst:

als jij je XBOX verkoopt aan iemand, die iemand gooit m op de grond en vraagt zijn geld terug,

zou jij dan het geld aan m geven? :N

Ik zeg toch: "Maar ik snap dat ze dit niet zullen vergoeden". Lees dan ook goed.

Geplaatst:

Dat Sony maar een jaar garantie geeft betekend niet dat je daarna voor de kosten moet opdraaien als je PS3 stuk gaat. Volgens de Nederlandse wet heb je namelijk drie jaar garantie op elk elektronisch product. ;)

Inderdaad, 1 jaar garantie is erg weinig. Wij hebben hier 3 jaar garantie voor onze tv!

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:

Wat misschien ook kan, is niet naar SONY stappen, maar naar je eigen verzekering, en dan bijv. bij INBOEDEL ofso, dit zul je even moeten navragen bij je verzekeringsmaaschapij, maar ik denk dat die het wel zullen vergoeden.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

:?

Het laten vallen van je Playstation 3 totaal niet onder de inboedel. De enige optie waarbij hij het geld niet hoeft te betalen is dat hij zijn PS3 compleet verzekerd heeft (incl. eigen schuld). Aangezien dit niet het geval is, hetgeen wat meer dan logisch is, moet hij gewoon betalen of een nieuwe kopen.

Maar de inboedel verzekering zal dit zeker niet gaan betalen :N .

Geplaatst:

Volgens de wet is ombouwen anders niet illegaal, Ikkes. Het afspelen van gedownloadde spellen is daarentegen wél illegaal. 0_0

Geplaatst:
Tot slot heb ik in dit topic meerdere keren de woordencombinatie "Xbox360" en "ombouwen" voorbij zien komen. Dit is illegaal en niet gewenst op dit forum. Bij herhaling volgen maatregelen[/b]

sinds wanneer is het illegaal om 'Xbox 360'' te zeggen? :7

Geplaatst:
Tot slot heb ik in dit topic meerdere keren de woordencombinatie "Xbox360" en "ombouwen" voorbij zien komen. Dit is illegaal en niet gewenst op dit forum. Bij herhaling volgen maatregelen[/b]

sinds wanneer is het illegaal om 'Xbox 360'' te zeggen? :7

als het een combinatie is :7

en trouwens:ombouwen is niet illigaal zoals al is gezegt.

Geplaatst:

Goed het ombouwen van de Xbox360 is niet illegaal, je sloopt alleen maar je eigen garantie ermee. Maar we weten allemaal donder goed wat er met die omgebouwde Xbox360 gaat gebeuren. Daarom wil ik gewoon niet dat er over gesproken/gesugereerd wordt.

Nu weer ontopic 0_0

Ps. excuses voor het gebruik van de "combinatie" voordat daar ook onzinnige posts over geplaatst worden....

Geplaatst:
:?

Het laten vallen van je Playstation 3 totaal niet onder de inboedel. De enige optie waarbij hij het geld niet hoeft te betalen is dat hij zijn PS3 compleet verzekerd heeft (incl. eigen schuld). Aangezien dit niet het geval is, hetgeen wat meer dan logisch is, moet hij gewoon betalen of een nieuwe kopen.

Maar de inboedel verzekering zal dit zeker niet gaan betalen :N .

Het vallen van een PS3 zou er best bij kunnen horen, aangezien ik mijn oude MP3 speler ook vergoed kreeg toen ik hem in de WC liet vallen (:7). Een telefoontje naar je verzekeringsmaatschappij zou dus in ieder geval geen kwaad kunnen.

Beetje richting de offtopic, maar toch belangijk om te melden: Wanneer je PS3 kapot gaat onder de garantievoorwaarden (bijvoorbeeld defecte laser) heb je eigenlijk 3 jaar garantie en niet 1. Sony heeft 1 jaar bepaald maar het is door zo'n advocaat vastgesteld dat dit minstends 3 jaar moet zijn. Bron: http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitze...mp;itemUid=1328

Verder vind ik dat je gewoon beter had moeten opletten; Je moet niet verwachten van Sony dat ze je een gratis nieuwe PS3 geven. Wees blij dat het je maar €200 en geen €400 350 kost! [blijft €150 meer!]

RoL0

@hieronder, chill zo'n kennis :bier:

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Voor 350 had ik een nieuwe gekocht dus 400 kan het nooit zijn.

Maar een kennis van mij heeft dat ding gratis voor me gerepareerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...