Jump to content

Zelf ontworpen Avatar

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor het eerst heb ik met photoshop iets gecreëerd zonder CTRL+C en CTRL+V te gebruiken, op zich een hele prestatie vond ik zelf. Ik ben begonnen met niks en ben gaan tekenen. (Normaal gesproken "leen" ik altijd wel ergens een afbeelding vandaan om mee te beginnen, en nu dus niet

:D )

Het betreft mijn avatar. Het is een gif-animated spinn-off van het xbox360 logo, met daarin (uiteindelijk) mijn gamertag.

360avatar.gif

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Rates, please! _O_

Geplaatst:

Is een hele mooie avatar, heel leuk gemaakt die avatar, alleen zou ik de volgende keer met wat meer kleuren werken, dat geeft toch een vrolijker effect, maar omdat je zegt dat het een 360 logo is, zal ik daar niet teveel opletten. Wat ook mooi is, is dat niet er niet steeds 1 streep bijkomt en dan je naam, maar dat er 2 strepen komen, dan 3 dan de naam, dan weer 2, dat is ook wel mooi gemaakt. Lettertype past er ook wel leuk bij, dus ik geef een dikke 9, toch die aftrek van die kleuren nog.

Geplaatst:

Hij is goed gelukt hoor :) Ik ben zelf van mening dat er bij deze creatie verder geen extra kleuren nodig zijn. Aangezien je nu goed aanduidt dat dit het xbox 360 logo is met de groene kleur. Ik vind het een hele mooie outcome, erg leuk effect met die animatie blokjes, netzoals bij de xbox 360 power knop. Alleen jammer dat je deze enkel 2x (dacht ik) ziet bewegen, daarna zie je enkel het eind- resultaat en beweegt deze niet meer. Het was dus net even wat leuker als je het op die manier had gemaakt dat dit zich steeds uit zich zelf herhaalt, niet te vaak natuurlijk maar ook niet te weinig. Want ik zit al enige tijd naar je avater te kijken, maar er zit geen beweging meer in... Dat is dus een minder puntje, of heb je dit expres zo gemaakt?

Geplaatst:

Dank voor de reacties tot nu toe! ^_^

De reden dat ik er geen verdere forever loop in heb gezet, is eigenlijk omdat ik het forum niet wilde belasten met teveel knipperende afbeeldingen. :Y

Mocht dus nu een admin of mod even hier posten dat het wel mag, de ring door laten lopen in animatie, dan bewerk ik hem nog even! :puh:

De weinige kleuren was inderdaad om de "less is more" uitstraling van de 360 eruit te laten springen.

GTAF-Crew, vertel! :Y

Geplaatst:
Mocht dus nu een admin of mod even hier posten dat het wel mag, de ring door laten lopen in animatie, dan bewerk ik hem nog even! :puh:

Tja, het is vanuit mijn punt moeilijk te zien hoe de avatar er dan precies uit gaat zien. In ieder geval is het volgens de regels gewoon toegestaan om geanimeerde avatars/signatures te dragen. Wanneer ze echter hevig knipperen en dus een last veroorzaken bij andere leden, zijn ze niet toegestaan. Bij twijfel is het wellicht goed om een administrator een PB te sturen of de avatar wel of niet toegestaan is. Zie ook: Regels.

Geplaatst:

Ik vind 'm ook erg goed gelukt, zeker voor de eerste stand-alone creatie. :puh:

Alleen had ik die rand iets dikker gemaakt, en het lettertype iets leesbaarder. Maar het is inderdaad wel mooi gemaakt. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...