Jump to content

Texture problemen..et cetera...


Sa_bulldog

Recommended Posts

Ik heb wat Texture problemen met GTA IV. Ik post hieronder even wat screens zodat iedereen die kan helpen een goeie indruk kan krijgen van wat het probleem precies is.. Het is niet zo dat ik niks zie, maar het probleem is dat er stukjes van auto's missen. Of op gebouwen ik strepen hebt etc. Als ik mijn beeldscherm instellingen in GTA IV op maximaal zet dus 1280x1024 dan loopt GTA IV nogal traag (en dan heb ik de rest op Off,Medium of low.

Ik heb zelf al van alles geprobeerd (nieuwste driver van ati) oudere drivers van ati (op dit moment 9.3)

gezocht op google naar eventuele oplossingen (misschien niet goed) maar ik kom er niet echt uit. GTA IV zou gewoon goed moeten lopen op 1280x1024 en de missing textures zouden ook niet mogen voorkomen lijkt mij. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want het ruïneert mijn fun in GTA IV

(omdat ik me er aan irriteer)


PC Spec's

Processor: Intel® Core2 Duo CPU E7300 @ 2.66GHz (2 CPUs), ~4.4GHz

Memory: 3070MB RAM

Hard Drive: 640 GB Total

Video Card: ATI Radeon HD 3600 Series (512mb)

Monitor: LG PnP-beeldscherm


1244867014-940.jpg

1244867235-820.jpg

1244867270-460.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de tip om een andere video kaart te halen opgevolgd. Dat gaat u Dieko 139€ euro kosten. Hehe grapje :D GTS 250 (512mb) ben nog niet in GTA IV geweest, maar denk dat het nu wel goed moet zijn niet? DANM dat ding is groot :puh:

@ Update. Even in GTA IV geweest. Geen problemen meer loopt als de tierelier :D thnx

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, je hoeft GEEN nieuwe videokaart te halen.

Elke ATI gebruiker heeft ier last van, dit is het zogenoemde Z-Fighting probleem. R* blijft erbij dat het aan de ATI drivers ligt maar die veroorzaken nergens anders problemen.

Eenn nieuwe videokaart is verre van nodig dus.

EDIT: nou hebben ze je ruim 100 euro lichter gemaakt terwijl het niet eens nodig was.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet zoveel uit. In principe is deze video kaart in combinatie met me pc veel beter. Ook heb ik nu nergens meer last van en ik erger me echt dood als dingen niet willen zoals ik het wil. Als er maar iets mis is ben ik over de zeik. Deze video kaart is het hem wel waard. En ook nog eens een mooi groot ding :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd. Maar het is wel een mooie upgrade. Het z-fighting probleem komt inderdaad alleen bij ati kaarten voor, en niet bij nVidia kaarten. Maar je bent wel eraangenaaid om het zo maar eens even te zeggen. De GTS 250 die zogenaamd nieuw is, is de antieke 9800GTX. (Wat een net kaartje is, daar niet van). Maar je had wel eerst kunnen rondzoeken. Enfin, je probleem is opgelost.

En let trouwens op je voeding, 50watt tekort kan nog wel maar als je meer watt tekort hebt krijg je problemen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...