Jump to content

Fly the Co-op


DaRick1993

Recommended Posts

Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen.

Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy.

Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet

Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet?

Alvast bedankt voor de reacties

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen.

Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy.

Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet

Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet?

Alvast bedankt voor de reacties

Dit is héél gek, kijk anderse eens bij hem in zijn STATS en de de MULIPLAYER STATS, kijk dan naar zijn tijden, en doe wat hij moet eventueel opnieuw.

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met mijn vriend alle tijden verbroken, niet achter elkaar maar in verschillende dagen.

Na eindelijk Deal Breaker in tijd hebben gehaald (inclusief de andere tijden), kreeg ik de trophy.

Ik heb alles met mijn vriend gedaan, dus hij zal ook een trophy moeten krijgen, maar hij kreeg de trophy niet

Waarom kreeg ik de trophy wel en hij niet?

Alvast bedankt voor de reacties

Dit is héél gek, kijk anderse eens bij hem in zijn STATS en de de MULIPLAYER STATS, kijk dan naar zijn tijden, en doe wat hij moet eventueel opnieuw.

Stanboy96 :cya:

ik heb precies dezelfde tijden als hem, alleen deal breaker staat bij mij en bij mijn vriend op 8:20.

Maar ik had de tijd vandaag nog gehaald in 6:30, maa moet zeker nog updaten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...