Jump to content

gtaIV problemen met geluid


hingler

Recommended Posts

ik heb 5.1 surroundsound speakers maar in gtaIV komt er geen geluid uit de middelste speaker en in het spel hoor ik dus de radio niet helemaal en de motor van het voertuig waar ik dan in zit en zo zijn er nog wel wat andere dingen. ik heb realtek hd audio manager nieuwste versie maar ik heb het probleem nog steeds. hoe zou ik het op kunnen lossen gta opnieuw instaleren helpt ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

In de instellingen kon je naar mijn weten instellen wat voor geluidsinstallatie je hebt. Druk in het spel op Escape en kies Audio. Daar moet je kiezen dat je een 5.1 set hebt.

Je kunt ook de nieuwste drivers installeren voor je geluidskaart (als deze tenminste ook 5.1 ondersteunt).

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

In de instellingen kon je naar mijn weten instellen wat voor geluidsinstallatie je hebt. Druk in het spel op Escape en kies Audio. Daar moet je kiezen dat je een 5.1 set hebt.

Je kunt ook de nieuwste drivers installeren voor je geluidskaart (als deze tenminste ook 5.1 ondersteunt).

Mvg,

Flitskikker

voor zover ik weet kun je alleen kiezen voor headphones, stereo, surround side en surround rear. als ik headphones of stereo kies hoor ik helemaal geen geluid en als ik surround side of surround rear kies hoor ik wel geluid maar niet uit de middelste speaker. mijn driver voor de geluidskaart is realtek hd audio manager en daar heb ik ook ingesteld dat ik 5.1 speaker set heb maar dat helpt ook niet. ik heb ook de nieuwste versie ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...