-Niels- Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Een vriend van mij, heeft problemen met zijn PC. Hij kan geen muziek meer luisteren, als hij een melding krijgt van iemand die wil inbreken in de computer geeft de virus scanner aan dat hij dat zelf is. Hij kan zijn MSN en hotmail ook niet meer op, die zijn ook gehackt! <_< Dus allemaal problemen met zijn PC! Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 nieuw erop zetten, kan hij wel gewoon viruussen scannen? probeer anders een onlien sacnner zoals TrendMIcro Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ja, hij kan wel virus-scannen, heeft hij ook gedaan, maar die geeft aan dat er niets aan de hand is met zijn PC. Als iemand op zijn PC wil, geeft zijn virus-scanner aan dat hij er al weer is afgedondert. Terwijl dat niet het geval is. Maar hij wil ook graag zijn MSN weer op, ik zei voor de lol, terug hacken. Maar ik ben tegen hacken. Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Misschien de computer een paar dagen terug zetten. En als je msn/hotmail gehackt is mailtje naar hotmail sturen. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 1.Vliegje ga van mijn monitor af 2.Maak op jouwn pc (dus niet die van je vriend) een nieuw pass aan op zn hotmail 3.Stuur een mailtje naar Microsoft 4.Bel een helpdeskt die bij hem thuis langs komen en het zaakje weer opbouwd 5.Gooi je PC uit 't raam 6.fomateer schijf (srry voor de vaage andwoorden verveel me...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.