Jump to content

Wat ik nep vind aan gta IV.


GTAKevin023

Recommended Posts

Gta IV is echt een vet spel. Bijna alles lijkt echt. Het enige probleem waarom ik de spel nep vind is om de voertuigen. Niet hoe ze eruit zien maar dat de zelfde voertuigen vaak bij elkaar zijn. Bijvoorbeeld je ziet een rij van 5 dezelfde auto's achter elkaar gepakeerd staan. Ze zijn niet echt goed gemixt in het spel. Als je bijvoorbeeld een motor hebt dan zie je heel veel motors om je heen. En als je in een auto rijd maar je hebt een motor nodig dan zijn ze er niet. En als je in een boot over het water gaat dan zie je heel veel boten maar als je langs het water rijd over de brug of zo dan zie je heel af en toe een paar bootjes door het water gaan. Ook als je bijvoorbeeld een Sentinel hebt dan zie je overal Sentinels. En als je in een Banshee rijd dan zijn de Sentinels er niet meer. Nee, dan zie je heel veel Banshee's rijden. Dat vind ik nep. Als je hier in Nederland in een BMW M5 rijd dan zie je toch ook niet achter elkaar een BMW M5 rijden. Dan zie je toch ook hier een Fiatje daar een Ford en dan weer daar een Mercedes. Dat is niet in gta IV en dat is nep. En dat vind ik echt heel jammer. Ik hoop dat ze in de nieuwste gta die mischien wel nu gemaakt word of nog niet eens bekend is dat er een systeem in zit dat alle auto's echt goed mixt over de map heen. Ook moeten er wat meer auto's gepakeerd staan. Want je ziet heel veel parkeerplaatsen maar er is altijd wel weer een plek en in de echte wereld niet. Ik weet wel dat ik het spel niet als een echte wereld moet zien maar nu er ook veel technologie is om hele mooie spellen te maken zoals gta IV waarom zou het dan niet zo kunnen dat het net als de echte wereld is. En ook andere meer mensen. Zeker de helfd meer dan er nu in zitten in gta IV want dan zie je een vrouw met een blauwe jeans en een groene t-shirt en dan zie je verderop nog z'n vrouw met een blauwe jeans en een t-shirt. Dat is nep. Dat moet verandert worden. Dat is mijn mening. Maar toch blijft gta IV wel een vet spel. Alleen een beetje nep. Maar toch vet. :D

>>> Door Svenie: Verplaatst naar IV: General.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...