Jump to content

Geen missies


djdrimmeld

Recommended Posts

Ik heb een vraag bij de gta IV PC game werd ik gebeld door Kate dat ze was uit genodigd door Roman voor het huwelijk.

Sinds dien zijn er totaal geen missies meer.

Kan wel mensen vragen om mee naar strip club enzo te gaan maar kate is niet te bereiken.

Weet iemand hoe dit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag bij de gta IV PC game werd ik gebeld door Kate dat ze was uit genodigd door Roman voor het huwelijk.

Sinds dien zijn er totaal geen missies meer.

Kan wel mensen vragen om mee naar strip club enzo te gaan maar kate is niet te bereiken.

Weet iemand hoe dit komt?

wat irritant dan want ben al 4 dagen verder en nog geen telefoontje...

Bij safe game staat wel nog steeds

Diamonds are a Girl's Best Friend

terwijl ik die wel al gedaan heb

Link to comment
Delen op andere websites

Op je savegame staat altijd de laatste missie die je hebt gehaald. Dus het klopt dat je die al gedaan hebt, daarom staat hij daar ook ;) Zo kan je makkelijk onthouden waar je bent gebleven.

Oh oke, maar alsnog ik ben al 5 dagen verder in de game en nog steeds heb ik geen telefoontje ontvangen van roman.

Iemand enig idee of dit een foutje kan zijn??

Bewerkt: door djdrimmeld
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging er van uit dat jij als laatste missie If the Price is Right (Deal) of A Dish Served Cold (Revenge) gedaan had, maar dat heb je dus nog niet. :puh: Heb je That Special Someone al gespeeld? Kijk eens naar dit missieoverzicht en dan zie je welke missies je nog moet doen, voor je dan dat telefoontje kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging er van uit dat jij als laatste missie If the Price is Right (Deal) of A Dish Served Cold (Revenge) gedaan had, maar dat heb je dus nog niet. :puh: Heb je That Special Someone al gespeeld? Kijk eens naar dit missieoverzicht en dan zie je welke missies je nog moet doen, voor je dan dat telefoontje kan krijgen.

Niko Bellic

That Special Someone [3]

One Last Thing [5]

Image:DealMarker.png Deal

If the Price is Right Image:RevengeMarker.png Revenge

A Dish Served Cold

Mr. and Mrs. Bellic Mr. and Mrs. Bellic

A Revenger's Tragedy Out of Commission

That Special Someone [3] <--- die kan ik me niet herinneren maar mijn MAP laat niks zien dat ik ergens naar toe kan.

33712735.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb een vraag bij de gta IV PC game werd ik gebeld door Kate dat ze was uit genodigd door Roman voor het huwelijk.

Sinds dien zijn er totaal geen missies meer.

Kan wel mensen vragen om mee naar strip club enzo te gaan maar kate is niet te bereiken.

Weet iemand hoe dit komt?

ja je hebt het uitgespeeldt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag bij de gta IV PC game werd ik gebeld door Kate dat ze was uit genodigd door Roman voor het huwelijk.

Sinds dien zijn er totaal geen missies meer.

Kan wel mensen vragen om mee naar strip club enzo te gaan maar kate is niet te bereiken.

Weet iemand hoe dit komt?

ja je hebt het uitgespeeldt

Het huwelijk moet nog komen, dus je hebt het nog niet uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...