Ferre Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Converters zijn er genoeg. Maar omdat de iPhone/iPod Touch zo bekend zijn worden films vaak al omgezet en wel op het internet gegooid. - Als ik de Touch heb gekocht, zit daar een oplaadkabel bij of moet ik steeds batterijtjes kopen?- Zit er een kabel bij zodat ik hem kan linken aan m'n PC en er bestanden kan opzetten? Lol, je moet A batterijen gebruiken, nou goed. Reageren
Twister24 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 hier een goede converter, gebruik ik altijd, gratis en freeware.. geen trial btw FREEWARE CONVERTER KLIKKIE HIERO Reageren
lui Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Jij bent ook maar een meelopertje die om de zoveel tijd van mening verandert he Megapilot? Reageren
TZG Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Dankje, want Youtube Downloader is niet goed om m'n filmcollectie te converteren... Trouwens blijf ik bij m'n besluit, ik ga de Touch kopen, de Classic heeft veel ruimte waar ik niks mee aanvang en heeft een nogal klein scherm om je ondertiteling te lezen. Ik blijf bij mijn besluit. verstandige keus! Reageren
FerryN Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Wanneer krijg je je ipod eigenlijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.